در پاسخ به دفاع‌پرس مطرح شد؛

جانشین فرمانده کل سپاه: مطالبی که تاکنون درباره دفاع مقدس بیان شده بسیار کم‌ است

سردار فدوی گفت: با توجه به عظمت دوران دفاع مقدس طبیعتاً میزانی که از این دوران گفته شده، بسیار کمتر از آنچه اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۶۲۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ - 30September 2023
جانشین فرمانده کل سپاه: مطالبی که تاکنون درباره دفاع مقدس بیان شده بسیار کم‌ استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه عصر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای دانشجو که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، با بیان‌ اینکه ما حضور در چنین مراسم‌هایی را به خصوص وقتی که در میان جوانان در دانشگاه‌ها باشد، استقبال می‌کنیم، اظهار داشت:  اگر زنان و مادران نباشند کاری اتفاق نمی‌افتد یعنی ‌چنانچه زنان، مادران و همسران پای کار باشند آنگاه همه مردان پای کار خواهند بود یعنی اگر زنان اراده کنند که مردان آن‌ها پای کار نباشند، قادر به چنین کاری هستند.
 
وی ادامه داد: از شروع نهضت انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۲، زنان به پیروی از حضرت امام خمینی (ره) پای کار بودند به همین ‌جهت امام خمینی (ره) از آغاز نهضت اسلامی سه مرتبه گفتند که زنان رهبر ما هستند؛ یک‌مرتبه در رابطه با زنان محله چهارمردان قم، مرتبه دوم در رابطه با زنان شهر قم و بار دیگر نیز در خصوص زنان کل کشور؛  در حالی که ایشان فقط یک بار این تعبیر را برای مردان به کار بردند و آن هم در هنگام شهادت شهید حسین فهمیده بود.
 
سردار فدوی با بیان اینکه بانوان و زنان ما نقش بسیار اساسی دارند، تصریح کرد: تجلی رحمت للعالمین بودن پیامبر اسلام در وجود حضرت فاطمه (س) تجلی پیداکرده که موضوع بسیار مهمی است زیرا پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند که دختر رحمت است و پسر نعمت، نعمت را شما باید حفظ کنید و رحمت شما را حفظ کند.
 
وی  در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس درباره میزان مطالب بیان شده از دوران دفاع مقدس تا به امروز، عنوان کرد: مسلماً هنگامی که یک عظمتی که در طول تاریخ وجود نداشته، رخ داد و جبهه حق انقلاب اسلامی برقرار شد و همه دنیا یعنی جبهه‌ باطل و شیطان بزرگ از روز اول با انقلاب اسلامی جنگیده‌اند، کار بسیار بزرگی صورت گرفته است.
 
سردار فدوی افزود: با توجه به عظمت دوران دفاع مقدس طبیعتاً میزانی که از این دوران گفته شده و در حال بیان است، بسیار کمتر از آنچه اتفاق افتاده است.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار