در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش: در مسیر تأمین امنیت کشور لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم

امیر سرتیپ «حیدری» گفت: ما برای ایجاد امنیت برای کشور و ملت، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و در این مسیر لحظه‌ای درنگ و غفلت نمی‌کنیم.
کد خبر: ۶۱۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹ - 01October 2023

فرمانده نیروی زمینی ارتش: استقرار ما در مرزهای کشور در جهت اشراف اطلاعاتی، امنیت پایدار و زبدگی بیشتر کارکنان نزاجا استامیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در تمامی مرز‌های کشورمان مستقر است، اظهار داشت: استقرار ما در مرزهای کشور به این معنا نیست که خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند؛ بلکه بخاطر اشراف اطلاعاتی، امنیت پایدار و زبدگی بیشتر کارکنان این نیرو است.

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد:  پیام استقرار نیروی زمینی ارتش در مزرها این است که ما در جهت ایجاد امنیت برای کشور و ملت‌، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ایستاده‌ایم و در این مسیر لحظه‌ای درنگ و غفلت نمی‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) اشاره و تأکید کرد: ما همواره باید در سنگر ماندن و سنگرنشینی را نسل به نسل به کارکنان جدید ارتش و نیرو‌های مسلح به‌صورت عملی آموزش دهیم و عرصه عملی آن، حضور در مرزهای کشور است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار