جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

انقلاب اسلامی ناجی مظلومان و چراغ راه آزادگان جهان است

سردار «فلاح‌زاده» انقلاب اسلامی را ناجی مظلومان و چراغ راه هدایت انسان‌های آزاده جهان دانست و گفت: بهره‌گیری از دستورات دین و تبعیت محض از ولی امر مسلمین تنها مسیر امن رسیدن به سعادت و ساماندهی مشکلات کشور است.
کد خبر: ۶۱۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ - 29September 2023

جهاد تبیین مهمترین مأموریت دست‌اندرکاران کشور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پیش از ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی یزد، جهاد تبیین را مهمترین مأموریت مدیران و دست‌اندرکاران در نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: رمز پایداری و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تبعیت محض از ولایت فقیه است و این مهم باید مد نظر دست‌اندرکاران قرار گیرد.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در سطح کشور و استان یزد افزود: مردم‌داری باید در اولویت اجرایی همه دست‌اندرکاران باشد و اگر کار برای رضای خدا باشد، حتما عاقبت بخیری و سربلندی در دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه با بیان این‌که انقلاب اسلامی در زمانی به وقوع پیوست که دین در تمام عرصه‌ها کنار زده شده بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران پاسدار اسلام ناب محمدی در عصر کنونی است.

وی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های شوم استکبار جهانی علیه مکتب اسلام ناب محمدی، تصریح کرد: دشمنان در طول این سال‌ها با شبیخون و ناتوی فرهنگی، محاصره اقتصادی و تحریم و انواع و اقسام توطئه‌ها برای نابودی انقلاب تلاش کردند، اما به فضل خداوند و با رهبری‌های ولایت فقیه و همراهی مردم ناکام مانده و خواهند ماند.

سردار فلاح‌زاده انقلاب اسلامی را ناجی مظلومان و چراغ راه هدایت انسان‌های آزاده در تمام جهان دانست و بیان کرد: بهره‌گیری از دستورات دین و تبعیت محض از ولی امر مسلمین تنها مسیر امن رسیدن به سعادت و ساماندهی مشکلات کشور است.

در پایان این مراسم از نمایندگان دستگاه‌های برتر استان در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار