امام جمعه موقت خرم آباد:

دستاوردهای دفاع مقدس در طول تاریخ بی‌سابقه است

حجت الاسلام شمسی فر بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس در طول تاریخ بی‌سابقه است، گفت: امنیت و آسایش ما از برکات دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۱۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ - 28September 2023

دستاوردهای دفاع مقدس در طول تاریخ بی‌سابقه است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «بهروز شمسی‌فر»، امام جمعه موقت خرم‌آباد، امروز (پنجشنبه) در  آیین رونمایی از تازه‌های نشر دفاع مقدس لرستان به اهمیت نقش رهبری در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و  اظهار داشت: هر امتی بخواهد پیروز شود و قله‌ها را فتح کند باید رهبری الهی در راس قرار بگیرد و هر کجا امت باشد و این چنین رهبری نباشد به هدف نخواهد رسید.

وی گفت: یکی از امتیاز‌هایی که ما داریم وجود رهبری الهی است که با تمام وجود به قدرت الهی معتقد است و مردم نیز پشتیبان نظام هستند و هیچ قدرتی نمی‌تواند به این کشور ضربه بزند.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس در طول تاریخ بی‌سابقه است، افزود: امنیت و آسایش ما از برکات دفاع مقدس است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: پیشرفت‌های ما در همه زمینه‌ها مدیون شهدا و دفاع مقدس است.

 وی گفت: هر رزمنده و شهید یک گنجینه بی‌پایان دفاع مقدس است و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس وظیفه ماست که با ساخت تولیدات سینمایی، انتشار کتاب‌های مختلف، خاطره‌گویی برای نسل جوان و نوجوان باید این سرمایه‌ها حفظ شوند.

در این مراسم 20 عنوان کتاب منتشر شده از سوی انتشارات هاویر، سه عنوان کتاب منتشر شده از سوی انتشارات پیشوک، دو عنوان کتاب از سوی انتشارات امیرحافظ و یک عنوان از سوی انتشارات کلهری رونمایی شد و از نویسندگان و ناشران این آثار از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها