در بازدید از مرکز آموزش شهدای نیروی پدافند هوایی؛

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی: دشمن از جوانان مؤمن و انقلابی هراس دارد

امیر سرتیپ الهامی گفت: دشمن بیش از تجهیزات و تسلیحات نظامی ما، از جوانان مؤمن، انقلابی و ولایتمدار می‌ترسد که در هر شرایطی پشتیبان کشور هستند.
کد خبر: ۶۱۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 27September 2023

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: دشمن از جوانان مومن، با اعتقاد، انقلابی و پیرو ولایت می‌ترسدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از بخش‌های مختلف مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان اظهار داشت: دشمن بیشتر از اینکه از تجهیزات و تسلیحات نظامی ما هراس داشته باشد از جوانان مؤمن، با اعتقاد، انقلابی و پیرو ولایت می‌ترسد که در هر شرایطی پشتیبان نظام و کشور خود هستند.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ما باید متناسب با فناوری روز توان دفاعی و تجهیزاتی خود را ارتقا دهیم و این اتفاق در حال انجام است، افزود: امروز توان و فناوری نیرو‌های مسلح بسیار بالاست.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی با اشاره به اهمیت استراتژیکی مرکز آموزش سمنان گفت: این مرکز علاوه بر آموزش کارکنان وظیفه یک میدان تیر راهبردی است که رویداد‌ها و برنامه‌های مهمی از قبیل رزمایش‌ها، تست سامانه‌های پدافندی و... در این مرکز انجام می‌شود.

وی همچنین به جایگاه سرباز در نیرو‌های مسلح اشاره و عنوان کرد: جایگاه سرباز در نیرو‌های مسلح ایران بسیار والاست؛ این عزیزان ذخیره‌های ارزشمند نیرو‌های مسلح هستند و ارتش جمهوری اسلامی ایران، قطعاً توفیق بهره‌مندی از این ذخایر ارزشمند را ارج می‌نهد.

امیر الهامی در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه عزیز در طول مدت خدمت سربازی در کنار حفظ امنیت کشور، تخصصی را فرا می‌گیرند و بعد از سربازی با تخصصی که آموخته‌اند، می‌توانند مشغول کار شوند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار