سردیس شهید «غلامرضا رهبر» رونمایی شد؛

رئیس سازمان زیباسازی: شهر تهران با تندیس و آثار شهدا زیباتر می‌شود

صیادی به رونمایی هفت سردیس شهدا در مناطق مختلف تهران اشاره کرد و گفت: شهر تهران با تندیس و آثار شهدا زیباتر می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ - 27September 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین رونمایی از سردیس خبرنگار شهید «غلامرضا رهبر» و سرداران شهید دوران دفاع مقدس، شهیدان «حسین علم‌الهدی»، «فرهاد دستنبو»، «مسعود منفرد نیاکی»، «محمدعلی جهان‌آرا» و «گاگیک تومانیان» در محل میدان خبرنگار منطقه صادقیه رونمایی رونمایی شد.

در این مراسم «حسین نظری» معاون خدمات‌شهری، «رضاصیادی» مدیرعامل سازمان زیباسازی، «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

رئیس سازمان زیباسازی: شهر تهران با تندیس و آثار شهدا زیباتر می‌شود

در ابتدا، «رضا صیادی» با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان زیباسازی شهرداری تهران معرفی مفاخر و افرادی است که هویت و امنیت شهر مدیون و مرهون آن‌هاست، اظهار داشت: رونمایی از سردیس شهیدان «محمد بروجردی»، «غلامرضا رهبر»، «حسین علم‌الهدی»، «فرهاد دستنبو»، «مسعود منفرد نیاکی»، «محمدعلی جهان‌آرا» و «گاگیک تومانیان» یک اقدام سازمان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس بود که امروز از هفت سردیس رونمایی کردیم.

وی به تشریح توضیحاتی پیرامون ساخت سردیس شهید رهبر پرداخت و بابیان اینکه ساخت این سردیس توسط یکی از هنرمندان صاحب‌نام کشورمان صورت است، افزود: امروز به‌طور نمادین در میدان خبرنگار سردیس شهید رهبر رونمایی شد که در کنار این سردیس، شش سردیس از دیگر شهدا رونمایی شد.

رئیس سازمان زیباسازی ادامه داد: یکی از سردیس‌هایی که امروز رونمایی شده مربوط به شهید بروجردی است که در بزرگراه شهید بروجردی که به‌زودی افتتاح می‌شود، جانمایی و نصب شده است.

رئیس سازمان زیباسازی: شهر تهران با تندیس و آثار شهدا زیباتر می‌شود

صیادی هدف نصب سردیس شهدا را یادآوری یاد و خاطره این شهدا دانست و تاکید کرد: نصب سردیس شهدا به مردم هرمنطقه‌ای یادآوری می‌کند ما امنیت و ارامش‌مان را مدیون این افراد هستیم لذا با این اقدامات شهر تهران با تندیس و آثار شهدا زیباتر می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون تبلیغات فیلم‌های زخم‌کاری و پدر گواردیولا گفت: ما در موضوع تبلیغات این دو فیلم با عدم سوادرسانه روبرو بودیم؛ تبلیغاتی که از این دو فیلم در فضای مجازی منتشر شده بود واقعیت خارجی نداشتند بلکه تماما تولید شده از طریق هوش مصنوعی بود لذا کاملأ ساختگی بود.

رئیس سازمان زیباسازی: شهر تهران با تندیس و آثار شهدا زیباتر می‌شود

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) اظهار داشت: مجوز بهره‌برداری این تابلو را مجموعه سازمان اوج در اختیار دارد و اصولا مجوز هر نوع تبلیغ در حوزه فیلم و سریال و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار