به‌مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

دیدار فرمانده سپاه گیلان با خانواده شهدای دفاع مقدس در لاهیجان

سردار «‌عبدالله‌پور» به مناسبت هفته دفاع مقدس با مادر شهیدان محمد حجام‌پور و رضا رعنایی اخوان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۱۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ - 26September 2023

دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهدای دفاع مقدس در لاهیجانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «‌محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس با مادر شهیدان محمد حجام‌پور و رضا رعنایی اخوان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار از ایثار و از خود گذشتگی مادران و خانواده شهدا گفت و اظهار داشت: ایثار خانواده شهدا هیچگاه نباید از ذهن نسل جدید و تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی پاک شود.

وی به نقش مادران در دفاع از دین اشاره کرد و افزود: هر شهیدی که پا به میدان جهاد می‌گذاشت، چشمان زنان و مادرانی او را بدرقه می‌کرد و چشم به راه او بود و بسیاری از آن‌ها سال‌ها چشم به راه مفقود‌الاثرشان بودند و همچنان هستند.

شهیدان محمد حجام‌پور و رضا رعنای اخوان از شهدای سرباز ارتش، لشکر ۹۲ زرهی قزوین و ۱۹ ساله بودند که هر دو پدرانشان فوت کرده و مادرشان در قید حیات می‌باشد.

شهید محمد حجام‌پور در عملیات بیت‌المقدس و شهید رضا رعنای اخوان در عملیات کربلای ۲ در سومار به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه گیلان در روزهای گذشته نیز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با مادر شهید محمدعلی اصغری و همسر و فرزندان جهادگر بسیجی شهید محمد قلی دولتی و همچنین خانواده شهیدان علی بهرامی و حجت فتحی دخت دیدار و گفت‌وگو کرد و یاد شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها