در یادواره شهید آبشناسان و شهدای نزاجا؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش: جبهه مقاومت روز به روز توانمندتر می‌شود

امیر سرتیپ «حیدری» گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز جبهه مقاومت روز به روز توانمندتر می‌شود و شهدا نقش مؤثری در توانمندی و اقتدار این جبهه داشتند.
کد خبر: ۶۱۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ - 26September 2023

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‎‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره شهید آبشناسان و شهدای این نیرو که عصر امروز (سه‌شنبه) در تالار اندیشه تهران برگزار شد، اظهار داشت: صراط مستقیم ختم به رستگاری و قرب الهی می شود.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه این راه پرعظمت و نورانی قطعا چراغ راه و راهبری نیاز دارد، افزود: ائمه اطهار (ع) در طول تاریخ بشریت نماد صراط مستقیم بودند؛ رسول گرامی اسلام نیز نماد عینی صراط مستقیم بودند و امروز سیره نبوی و علوی آن عزیزان را یاد می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) صراط مستقیم امت اسلامی هستند، تأکید کرد: ترجمه آیه شریفه «اهدنا الصراط المستقیم» این است که خداوندا! همانند شهیدان ما را رستگار بفرما.

وی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس عنوان کرد: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است تا سر تعظیم به شهدا فرود آوریم و از خانواده‌ای شهدا قدردانی کنیم.

امیر حیدری با بیان اینکه شهدا بی‌نظیر، بی‌بدیل و ولایتمدار بودند، یادآور شد: شهدا هیچ زمانی ولی فقیه را تنها نگذاشتند؛ امروز ما نیز همچون شهدا مولای خود رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را تنها نمی‌گذاریم تا شرمنده شهدا نباشیم.

وی در ادامه به مجاهدت‌های شهید آبشناسان در جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: یادآوری نام شهیدان خدمت بزرگی به جامعه اسلامی است. شهید آبشناسان شخصیت بی نظیری بود که صدام ملعون برای سر این شهید عزیز جایزه بزرگی تعیین کرده بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در ایران اسلامی شخصیت‌های زیادی همچون شهید آبشناسان داریم، اظهار داشت: شهدا الگوی بسیار خوبی برای همه ما در طول زندگی هستند که راه رستگاری را به ما نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز در آسمان ارتش ۴۸ هزار ستاره وجود دارد که مسیر را به ما نشان می‌دهند، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بصیرت امامین انقلاب امروز افتخار می‌کنیم که هشت سال با دشمن بعثی جنگیدیم، اما یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم؛ این انقلاب در اقصی‌نقاط عالم قدرت‌افکنی کرده است.

امیر حیدری با بیان اینکه جبهه مقاومت آبروی جدید انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امروز جبهه مقاومت روز به روز توانمندتر می‌شود. امروز فلسطین، لبنان، یمن، سوریه و عراق عرصه‌های اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند و شهدا نقش مؤثری در توانمندی و اقتدار جبهه مقاومت داشتند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار