در آئین اکران مستند «پرچمدار»؛

سردار حاجی‌زاده: بسیاری از کشورها در عرصه پهپادی از ایران الگو می‌گیرند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در عرصه پهپادی در حد و سطح جهانی هستیم و بسیاری از کشورها از ایران الگو می‌گیرند و دنباله‌رو ایران هستند.
کد خبر: ۶۱۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ - 26September 2023

سردار حاجی‌زاده: بسیاری از کشورها در عرصه پهپادی از ایران الگو می‌گیرندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آئین اکران مستند پرچمدار که عصر امروز در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ ما جنگ ایران و عراق نبود، بلکه جنگ ملت ایران تازه‌انقلاب‌کرده با ابرقدرت‌ها بود. حدود ۳۰ کشور برای نابودی انقلاب ملت ایران بسیج شده بودند؛ اما نه‌تنها یک وجب از خاک کشور را ندادیم، بلکه امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده‌ایم.

سردار حاجی‌زاده در ادامه با اشاره به مستند پرچمدار گفت: این مستند گوشه‌ای از مجاهدت و جانفشانی ملت ایران است. ما امروز در عرصه پهپادی در حد و سطح جهانی هستیم و بسیاری از کشورها از ایران الگو می‌گیرند و دنباله رو ایران هستند.

وی با تقدیر از سازندگان این مستند ادامه داد: مستند پرچمدار تنها تاریخچه نیست، بلکه روایت و مستندی از مجاهدت و مدیریت در عرصه پهپادی و سبکی از مدیریت و فرماندهی است که می‌تواند در عرصه‌های مختلف نیز الگوبرداری شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اضافه کرد: در این مستند می‌بینید که ما کجا بودیم و امروز کجا هستیم. امروز پهپادها در عرصه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و نه‌تنها در عرصه شناسایی و نظامی بلکه در سایر بخش‌ها نیز از پهپادهای مختلف و پیشرفته‌ای که داریم استفاده می‌کنیم و کارهایی که چندین روز زمان لازم داشت که انجام شود در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار