حماس: ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها به مسجدالأقصی هویت آن را تغییر نخواهد داد

جنبش حماس تأکید کرد که ورود غیرقانونی شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالأقصی هرگز به تغییر هویت قدس و این مسجد مقدس منجر نخواهد شد.
کد خبر: ۶۱۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ - 25September 2023
حماس: ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها به مسجدالأقصی هویت آن را تغییر نخواهد دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش حماس تأکید کرد که سیاست یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالأقصی هرگز در تغییر هویت قدس و این مسجد مقدس موفق نخواهد شد.
 
از ساعات اولیه صبح امروز (دوشنبه، ۲۵ سپتامبر)، برای دومین روز متوالی، صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، با حمایت نظامیان صهیونیست به بهانه مراسم عید یهودی «غفران» (کیپور) به صورت غیرقانونی وارد صحن‌های مسجدالاقصی شدند.
 
حماس تأکید کرد که ملت فلسطین با سیاست‌های جنایتکارانه صهیونیست‌ها برای یورش مکرر به مسجدالأقصی، بشدت مقابله خواهد کرد و با اعتکاف در این مسجد و مقاومت جوانان انقلابی در سراسر اراضی اشغالی به آن پاسخ خواهد داد. 
 
بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، جنبش حماس همچنین تأکید کرد که یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان به مسجدالأقصی تحت حمایت نظامیان صهیونیست و تلاش کابینه فاشیستی رژیم صهیونیستی برای سوء استفاده از اعیاد یهودی جهت تحمیل واقعیت ساختگی در قدس و مسجدالأقصی، تجاوزی آشکار علیه ملت فلسطین و مقدسات آن و نقض صریح قانون بین‌المللی و تلاشی از سوی این رژیم برای یهودی‌سازی قدس است. 
 
حماس امت عربی و اسلامی را به افزایش حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن در برابر رژیم اشغالگر با هدف دفاع از نخستین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف فراخواند. 
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار