در یادواره شهدای گمنام شهر رباط سنگ مطرح شد:

راوی دفاع مقدس: حرکت در مسیر شهدا ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

«اشرف‌زاده» گفت: تا زمانی که در راه و مسیر شهدا و ولایت فقیه قدم بر می‌داریم به انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی خدشه‌ای وارد نخواهد شد.
کد خبر: ۶۱۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 25September 2023

راوی دفاع مقدس: حرکت در مسیر شهدا ضامن تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته دفاع مقدس پنجمین یادواره ۲ شهید گمنام شهر رباط سنگ از توابع شهرستان تربت حیدریه با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزارشد.

«محمود اشرف‌زاده» از راویان دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: مهمترین وظیفه آحاد جامعه ادامه راه شهداست و همه باید با تأسی از آن‌ها برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنیم، چراکه شهدا عزت، امنیت و اقتدار را برای ملت ما به ارمغان آوردند و امروز وظیفه ماست که با عمل به منش آن‌ها، از سبک زندگی شهدا فاصله نگیریم.

وی افزود: شهدای والامقام الگویی مناسب برای نسل جوان هستند؛ بر همین اساس باید ایثارگری‌های آنان در دوران دفاع مقدس بازگو و تبیین شود.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که در راه و مسیر شهدا و ولایت فقیه قدم بر می‌داریم به انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی خدشه‌ای وارد نخواهد شد.

اشرف‌زاده گفت: رزمندگان اسلام و نیرو‌های مردمی در دوران دفاع مقدس با دست خالی، اما با توکل به خداوند، غیرتمندانه با سلاح ایمان تحت رهبری امام خمینی (ره) مقابل دشمن زبون بعثی ایستادگی، مقاومت و ازخود گذشتگی کردند و با پشتوانه کمک‌های چشمگیر مردمی به پیروزی منحصر به فرد دست یافتند.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از بحران‌های پیاپی دشمنان اسلام سربلند بیرون آمده به‌گونه‌ای که امروز حتی آمریکای جهانخوار مقابل جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرو آورده است و به فرموده فرمانده معظم کل قوا در حال نزدیک شدن به قله هستیم.

اشرف‌زاده با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی گفت: با این راهپیمایی باشکوه مردم کشورمان به دنیا نشان داد که ایران اسلامی جبهه کفر را به زانو درآورده است.

مرثیه‌سرایی، عطرافشانی و ادای احترام به مقام شامخ ۲ شهید گمنام دفاع مقدس از برنامه‌های یادواره شهدای گمنام شهر رباط سنگ بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار