در مراسم صبحگاه مشترک عهد سربازی؛

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی: دفاع مقدس در فرهنگ علوی و مهدویت ریشه دارد/ هم‌افزایی نیرو‌های مسلح در بالاترین سطح است

امیر سرتیپ الهامی گفت: همدلی نیروهای مسلح موجب تقویت جبهه خودی و یأس دشمن شده است و به فضل الهی، ارتش و سپاه دست در دست یکدیگر هوشیارانه و با قدرت در مسیر اعتلای کشور گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۶۱۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 25September 2023

جانشین نیروی پدافندهوایی ارتش: دفاع مقدس ریشه در فرهنگ علوی و مهدویت دارد/ نیرو‌های مسلح در بهترین شرایط هم‌افزایی قرار دارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک عهد سربازی که همزمان با تمامی یگان‌های این نیرو در ستاد پدافند هوایی برگزار شد، ضمن تبریک آغاز هفته امامت و ولایت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برکت و پویایی در جهت ساخت جامعه اسلامی و آماده‌‌سازی جامعه برای ظهور منجی عالم بشریت از اهداف دفاع از آرمان‌های مقدس است.

امیر سرتیپ الهامی مراسم صبحگاه عهد سربازی را لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) دانست و افزود: طبیعتاً نیرو‌های مسلح، از جمله ارتش که تحت فرماندهی مستقیم رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، باید در پیاده‌سازی و اجرای این نقشه راه نسبت به سایرین، پیشرو و پیشگام باشند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم، آرمان بزرگ انقلاب اسلامی، ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت امام زمان (عج) است. در واقع بیانیه گام دوم نقشه راه رسیدن به این آرمان‌های بزرگ است.

وی به هجمه‌های گسترده و ترکیبی دشمنان کشور اشاره و بیان کرد: در مسیر حرکت انقلاب به سوی تمدن نوین اسلامی و فراهم‌سازی زمینه ظهور، هجمه گسترده و ترکیبی دشمنان، در هر برهه‌ای به شکلی قابل مشاهده است و با شیوه‌های نوین، به‌دنبال تضعیف قدرت دفاعی کشور و مقاومت مردم ایران هستند تا بتوانند نقشه‌های شوم خود را عملی سازند.

امیر الهامی با اشاره به این موضوع که امروز به برکت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، نیرو‌های مسلح در بهترین شرایط هم‌افزایی قرار دارند، افزود: این همدلی موجب تقویت جبهه خودی و یأس و ناامیدی دشمن شده است و به فضل الهی، ارتش و سپاه و دیگر نیرو‌های مسلح دست در دست یکدیگر با قدرت و اعتماد به‌نفس، تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی ، هوشیارانه و با قدرت اهداف عالیه انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند و در مسیر اعتلای کشور گام برمی‌دارند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی یادآور شد: حرکت پرشتاب پیشرفت کشور در بخش دفاعی که نمونه‌ای از پیشرفت در حوزه‌های دانش‌بنیان است، حاکی از توانایی ایران عزیز برای خنثی کردن تحریم‌ها و تهدید‌هاست؛ البته دشمنان نیز بیکار ننشسته‌اند، اما همان‌گونه که تاکنون محاسبات‌شان درست از کار درنیامده، بعد از این هم با وحدت ملی و هوشیاری ملت بزرگ و یکپارچه ایران تیرشان به سنگ خواهد خورد.

وی تأکید کرد: ما امروز و در مراسم عهد سربازی با امام عصر (عج) بیعتی دوباره می‌کنیم و عهد می‌بندیم که تا ظاهر شدن طلیعه حکومت مهدوی تا آخرین قطره خون‌مان در مسیر ولایت و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ثابت‌قدم بمانیم.

امیر الهامی بابیان اینکه دفاع مقدس همچنان برای ما ادامه دارد، خاطرنشان کرد: هرآنچه آرمان‌های مقدس ما را تهدید کند با دفاع قاطعانه ما روبه‌رو می‌شود؛ چراکه آرمان‌های ما گره خورده با فرهنگ علوی است و در فرهنگ غنی مهدویت ریشه دارد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار