رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج:

یکی از رسالت‌های اداره تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ قرآنی است

حجت‌الاسلام «محمدخواه» گفت: یکی از رسالت‌های اداره تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ قرآنی است و بر همین اساس برنامه‌های قرآنی در قالب کلاس‌های قرآنی حفظ و قرائت مورد توجه قرار گرفت.
کد خبر: ۶۱۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ - 22September 2023

یکی از رسالت‌های اداره تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ قرآنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، مراسم جشن حافظان قرآن سنندج امروز در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار و از مربیان این موسسه و همچنین قرآن آموزان با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج تجلیل و تقدیر  شد.

حجت‌الاسلام «هادی محمدخواه» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در این مراسم اظهار داشت: قدم گذاشتن در مسیر قرآن کریم موجب هوشیاری و بروز نبوغ فکری کودکان و نوجوانان می‌شود و انسان می‌تواند در برابر مسئله‌های مهم زندگی از این هوشیاری استفاده کند.

وی با اشاره به حدیث رسول الله(ص) که فرموده خیرکم من تعلم القرآن و علمه افزود: فعالیت در حوزه قرآنی مایه افتخار است و خیرات و برکات این کتاب آسمانی همیشه پابرجا و ماندگار خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج بیان کرد: یکی از رسالت‌های اداره تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ قرآنی است و بر همین اساس برنامه‌های قرآنی در قالب کلاس‌های قرآنی حفظ و قرائت مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها