معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروهای مسلح در اوج اقتدار هستند

امیر «یوسفی خوش‌قلب» گفت: نیرو‌های مسلح در اوج خودکفایی و اقتدار هستند و در کوتاه‌ترین زمان، منطقی‌ترین و طوفانی‌ترین پیام را به دشمن مخابره می‌کنند.
کد خبر: ۶۱۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ - 22September 2023

نیروهای مسلح در اوج اقتدار هستند

به گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، امیر سرتیپ دوم «محمد یوسفی خوش قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش  در آیین رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از توان نیروهای مسلح، در راستای خدمت رسانی به مردم همچنین از سیر و سلوک معنوی و مکتبی بودن این نیروها ناخرسند است و در تمامی عمر انقلاب اسلامی لحظه شماری می کند و در صدد است تا بتواند نیروهای مسلح را تضعیف کند، اما زهی خیال باطل چرا که اکنون نیروهای مسلح قوی تر از همیشه جان در طبق اخلاص گذاشته اند و تحت لوای فرماندهی کل قوا، تمامی تحرکات دشمن را رصد می کنند و در صورت نیاز به آنها پاسخی دندان شکن خواهند داد.

وی با بیان اینکه اکنون دوران دفاع مقدس به افتخاری برای کشور تبدیل شده است، گفت: در حال حاضر ایران در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و شعار ما می توانیم به ما توانستیم تبدیل شده است.

معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: اکنون ناوهای تمام ایرانی به دریا نوردی در دنیا می روند، موشک ها با دقت تمام دشمنان ما در دوردست را هدف قرار می دهند، خلیج فارس دیگر محل گذر و جولان ناوهای بیگانه نیست، قدرت دفاعی و بازدارندگی ما به الگویی برای ملت های آزادی خواه تبدیل شده است و رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی نا توان تر از گذشته شده است.

امیر یوسفی خوش قلب تاکید کرد: ملت بصیر ایران اسلامی بر این امر واقف هستند که امنیت، اتفاقی نیست بلکه جهادی است و به طور حتم با جهاد و تلاش می توان به امنیت پایدار دست یافت.

وی گفت: اطمینان خاطر داشته باشید که نیروهای مسلح اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران را پاس می دارند و این نیروها خود را برای نقش آفرینی در مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی و حضور در نبرد نهایی در رکاب حضرت ولیعصر(عج) آماده و مهیا می کنند و ایمان دارند که این مسیر پر افتخار، نیازمند دعای موثر اهل دین و پشتیبانی همه آحاد جامعه است.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار