در جمع خبرنگاران؛

سرلشکر باقری: بیگانگان جایی در منطقه ندارند/ نیرو‌های مسلح ایران در آمادگی کامل هستند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه دشمنان و بیگانگان جایی در منطقه ندارند، گفت: نیرو‌های مسلح ما در توانمندترین و قدرتمندترین حالت خود در صحنه حضور دارند.
کد خبر: ۶۱۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ - 22September 2023

دشمنان و بیگانگان جایی در منطقه ندارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز (جمعه) در حاشیه مراسم رژه نیرو‌های مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: آنچه امروز در رژه به نمایش گذاشته شد، بخش اندکی از توانایی‌هایی است که نیرو‌های مسلح ما به آن دست پیدا کرده‌اند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه بخش اعظم تولیدات به نمایش درآمده کاملاً داخلی بود، افزود: بخش بسیاری از این تجهیزات در رژه امکان نمایش نداشت و در حالت محرمانه قرار دارد و بخشی از امکانات نیز در خلیج فارس و در داخل دریا به نمایش گذاشته شد.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح ما در توانمندترین و قدرتمندترین حالت خود در صحنه حضور دارند. ما دست دوستی و برادری و ارتباط نظامی را با همسایگانمان می‌فشاریم و دیپلماسی فعال را با کشور‌های پیرامون خود برقرار کرده‌ایم.

سردار باقری با تأکید بر اینکه دشمنان و بیگانگان جایی در این منطقه ندارند، عنوان کرد: قدرت نیرو‌های مسلح منطقه نیز در اختیار آرامش منطقه است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار