در همایش توانمندسازی گروه نقش آفرین سپاه عاشورا مطرح شد؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه «عاشورا»: هدف اصلی دشمن ایجاد تفرقه در کشور است

حجت‌الاسلام «سرایی» گفت: تفرقه کشور را به سمت حاشیه می‌برد و از متن دور نگه می‌دارد و از ماموریت اصلی باز می‌دارد و هدف اصلی دشمن همین موضوع مهم است.
کد خبر: ۶۱۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ - 21September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا روزگذشته (چهارشنبه) در همایش توانمندسازی گروه نقش آفرین سپاه عاشورا، اظهار داشت: وحدت بین مردم، اقوام و مذاهب موجب می شود تا مشکلات در جامعه برطرف شود و دشمن بر همین اساس برای ایجاد تفرقه هزینه می کند.

وی ادامه داد: تفرقه کشور را به سمت حاشیه می برد و از متن دور نگه می دارد و از ماموریت اصلی باز می دارد و هدف اصلی دشمن همین موضوع مهم است و تلاش دارد با رو هم قرار دادن شیعه و سنی و اقوام بتواند به نفع خود استفاده کند.

حجت‌الاسلام سرایی در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت مدیریت در بخش های مختلف بسیج پرداخت و گفت: مکتب انبیا مهم ترین نکات را در این خصوص دارد و تبدیل باورها به باید از آن جمله است.

وی تصریح کرد: امام راحل با تکیه بر همین اصل که باور به خدا، خود و مردم را مهم ترین مولفه می دانست توانست با قیام خود علیه طاغوت پیروز شود و پس از پیروزی انقلاب نیز با همین اصول بارها توانست تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اهمیت ارتباط دلی با مردم و مخاطب را مهم خواند و ابراز داشت: هیچ امری با نوشتن بر روی کاغذ اجرا و عملی نمی شود مگر اینکه ارتباط دلی با مردم برقرار کرد و عمل انسان است که می تواند موجب تحقق بسیاری از امور شود.

حجت‌الاسلام سرایی در پایان با انتقاد از برخی قضاوت های نادرست در خصوص مردم از روی ظاهر افراد نیز اشاره و بیان داشت: باید طبق فرموده رهبر انقلاب جذب حداکثری داشت و این با برخورد مناسب و ارتباط معقول و دلسوزانه میسر می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار