مدیرکل حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان:

رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین گنجینه برای جامعه هستند

سرهنگ «کاظمی» گفت: رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بزرگترین گنجینه برای جامعه هستند و نسل امروز علاوه بر افتخار به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید به آنها اقتدا و در مسیر مجاهدت آنها حرکت کنند.
کد خبر: ۶۱۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ - 20September 2023

رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین گنجینه برای جامعه هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان امروز 29 شهریور در همایش «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در حسینیه عاشقان ثاراله گرگان اظهار داشت: دفاع مقدس قله افتخار انقلاب اسلامی است، و به عنوان نماد و مظهر همبستگی، وحدت و انسجام ملی از آن نام برد.

سرهنگ کاظمی تاکید کرد: رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بزرگترین گنجینه برای جامعه هستند و نسل امروز علاوه بر افتخار به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید به آنها اقتدا و در مسیر مجاهدت آنها حرکت کنند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان گفت: در هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه تمام دنیا در برابر ما قرار گرفته بود و تنها اشتراک دو بلوک بزرگ شرق و غرب تمرکز بر جمهوری اسلامی بود، اما ملت بصیر و آگاه ما با رهنمودهای امام عزیز توانست دفاع مقدس را به خوبی اداره کند و از وجب به وجب خاک کشور عزیزمان حفاظت کنیم.

وی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: اقشار مختلف جامعه در آن دوران نقش آفرینی داشته اند و تمام نیروهای مسلح و تلاشگران عرصه بسیج و سپاه و ارتش و غیره با همه ظرفیت و توان خود به میدان آمدند و نتیجه آن شهادت و جانبازی و اسارت و در نهایت با مقاومت و ایستادگی توانستند بر دشمنان پیروز شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان افزود: امروز در این مراسم از پیشکسوتان دفاع مقدس، همسران آنان و جوانان فعال عرصه ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت مورد تجلیل قرار خواهند گرفت. کسانی که در مسیر پر فراز و نشیب انقلاب از دیروز تا امروز مردانه ایستادگی کردند و با همت خود این انقلاب و نظام را همراهی می نمایند. در این مراسم زنان، مادران و دخترانی حضور دارند که نسل به نسل با پشتیبانی از ایثارگران در روز های سخت مقاومت کردند.

انتهای پیام /  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار