رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمانشاه:

دشمنان درصدد راه اندازی جنگ مذهبی در جهان هستند

حجت‌الاسلام «فاطمی نسب» گفت: امروز دشمنان درصدد راه اندازی جنگ مذهبی هستند که خوشبختانه با هوشیاری و آگاهی مردم و هشیاری نیرو‌های نظامی نقشه‌های آنان خنثی شده است.
کد خبر: ۶۱۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ - 19September 2023

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمانشاه: دشمنان درصدد راه اندازی جنگ مذهبی در جهان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته وحدت که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای نمایش وحدت اقوام و مذاهب در کشور و به ویژه در استان کرمانشاه است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه افزود: در هفته وحدت میزبان ۶۰۰ میهمان در همایش ویژه هستیم که همین برای استان کرمانشاه بسیار وحدت آفرین خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان درصدد راه اندازی جنگ مذهبی هستند که خوشبختانه با هوشیاری و آگاهی مردم و هشیاری نیروهای نظامی نقشه‌های آنان خنثی شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در خصوص اهمیت برگزار هفته وحدت، گفت: برگزاری این همایش پیام آور وحدت و امنیت خواهد بود لذا از مسئولان دستگاه‌ها درخواست داریم به صورت ویژه نسبت به این موضوع توجه داشته باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار