همزمان با هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛

پخش مستند تصویری خاطرات رزمندگان جزیره قشم از صدا و سیما

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تهیه مستند تصویری خاطرات رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز جزیره قشم و پخش این برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس و پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 18September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «ادریس راموز» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم امروز در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد سازمان در حوزه فرهنگی و نگاه به هفته دفاع مقدس امسال بر استفاده از خلاقیت و ظرفیت رسانه قرار دارد و تلاش می‌کنیم حرفی نو برای بیان رشادت های دلاورمردانی که در دفاع مقدس شرکت کردند، داشته باشیم.

وی ادامه داد: تهیه مستند تصویری از خاطرات رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز جزیره قشم نیز با همین هدف در حال انجام است.

به گفته راموز، ضبط این برنامه به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مشارکت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان شروع شده و گفت و گو با رزمندگان در حال انجام است و در هفته دفاع مقدس روی آنتن خواهد رفت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: البته پخش این مستند تنها برنامه امسال نخواهد بود و برنامه های متفاوت و ویژه فرهنگی، رسانه ای، ورزشی، همایش و یادواره برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

راموز‌ خاطرنشان کرد: رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی که جان و مال خود را در راه دفاع از ایران و اسلام در طبق اخلاص نهادند، گنجینه‌های گران بهایی هستند که باید بینش، معرفت و افکار آنان برای نسل جوان امروزی تبیین و برای نسل‌های بعدی ضبط و ثبت شود.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار