عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی:

جشنواره رسانه‌ای «‌حریم رسالت» روایتگر الگوی سوم زن مسلمان خواهد بود

«‌الهیان» جشنواره «‌حریم رسالت» را بستری برای معرفی جایگاه واقعی زنان در جمهوری اسلامی دانست و گفت: این جشنواره به‌دنبال معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است و بانوی در تراز انقلاب را به طور جهان شمول روایت می‌کند.
کد خبر: ۶۱۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ - 17September 2023

جشنواره رسانه‌ای «‌حریم رسالت» روایتگر الگوی سوم زن مسلمانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «‌زهره الهیان» عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسات هماهنگی دبیرخانه جشنواره «‌حریم رسالت» در گفت‌وگو با خبرنگاران با ابراز خرسندی از این اقدام نو در حوزه زن و رسانه در راستای روایت دستاوردهای نظام در حوزه زنان اظهار داشت: دشمنان در تلاشند تا وجه جمهوری اسلامی ایران را ناقض حقوق زن معرفی کرده و این روایت را منعکس کنند که زن در جمهوری اسلامی جایگاهی نداشته و از حقوق طبیعی و اجتماعی محروم است.

وی جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت را بستری برای معرفی جایگاه واقعی زنان در جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: جشنواره حریم رسالت با روایت فعالیت‌ها و توانمندی‌های زنان موجب معرفی جایگاه حقیقی زنان در نظام شده و با فعالیت رسانه‌ای افکارعمومی داخل و خارج متوجه ظرفیت و جایگاه والای زن در تراز انقلاب می‌شوند.

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الگوی سوم زن در جمهوری اسلامی مدل جدیدی به غیر از زن شرقی و زن غربی معرفی کرده است، افزود: جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بستری برای معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است و بانوی در تراز انقلاب را به طور جهان شمول روایت می‌کند.

الهیان با تاکید بر اینکه حمایت سازمان‌ها و دستگاه‌ها از جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت گفت: روایت زن در تراز انقلاب در بستر جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت فرصت مناسبی برای معرفی جایگاه زن از نگاه جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان برگزار و نفرات برگزیده در این رویداد بزرگ رسانه‌ای معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار