در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون هماهنگ‌کننده ارتش: ورزش در ارتقای توان دفاعی ارتش مؤثر است

امیر دریادار «سیاری» با اشاره به تأثیر ورزش در ارتقای توان دفاعی و رزمی ارتش، گفت: برنامه‌های ورزشی در ارتش به‌عنوان امری واجب قلمداد می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۱ - 03October 2023

معاون هماهنگ‌کننده ارتش: ورزش در ارتقای توان دفاعی ارتش مؤثر استامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره تأثیر ورزش در افزایش توانمندی نیرو‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در نیرو‌های ارتش تلاش‌های گسترده‌ای در حوزه ورزش صورت گرفته است.

دریادار سیاری با تأکید بر اینکه بیش از ۴۰ هیأت ورزشی در ارتش داریم، افزود: هیأت‌های ورزشی ارتش در اقصی‌نقاط ایران فعال هستند و روزانه تمرین‌های مکرر ورزشی را در دستور کار دارند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه ورزش در ارتش جمهوری اسلامی با جدیت دنبال می‌شود، عنوان کرد: در هر یگان مستقر ارتش، خانواده‌های کارکنان پایور و وظیفه و حتی مردم آن منطقه از امکانات ورزشی ارتش استفاده می‌کنند.

وی با تأکید بر تأثیر ورزش در ارتقای توان دفاعی و رزمی ارتش، گفت: برنامه‌های ورزشی در ارتش به‌عنوان امری واجب قلمداد می‌شود و موضوع ورزش در این سازمان بر اساس برنامه‌ پیگیری می‌شود.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: ورزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب برنامه‌های روزانه، هفتگی و سالانه انجام می‌شود و تأثیرات آن در آمادگی رزم نیرو‌ها کاملاً مشهود است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار