در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش: تأسیس قرارگاه‌های علوم نوپدید در نهاجا/ دستاوردهای جدید دانشگاه هوایی شهید ستاری رونمایی می‌شود

امیر سرتیپ خلبان «طالب‌زاده» با اشاره به تأسیس قرارگاه‌های علوم نوپدید در نیروی هوایی ارتش گفت: دانشگاه هوایی شهید ستاری دستاورد‌های بزرگی در زمینه علوم روز داشته که قطعاً در برنامه‌های مختلف از آن‌ها رونمایی می‌کنیم.
کد خبر: ۶۱۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۴ - 26September 2023

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش: دانشگاه هوایی شهید ستاری در زمینه علوم و فناوری‌های روز پیشرو استامیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، درباره برگزاری رزمایش‌ها در این نیرو اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش مطابق با برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرارگاهی را برای برگزاری رزمایش‌ها برپا و دستورالعمل و وظایف بخش‌های مختلف را ابلاغ کرده است.

امیر سرتیپ طالب‌زاده افزود: نیروی هوایی ارتش برای مقابله با هرگونه تهدیدی آمادگی دارد و در رزمایش‌ها تنها گوشه‌ای از توانمندی این نیرو به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه هرگونه سرمایه‌گذاری در حوزه علم و فناوری موجب پیشرفت و موفقیت ما خواهد شد، عنوان کرد: نیروی هوایی ارتش همچون سایر نیرو‌های مسلح دستورات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) را به دیده منت گذاشته و قرارگاه‌های علوم نوپدید را تأسیس کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه هوایی شهید ستاری یکی از خطوط مقدم نیروی هوایی ارتش در بخش علم و فناوری است، گفت: ما قرارگاه‌هایی را در حوزه‌های هوش مصنوعی، کوآنتوم، جنگال (جنگ الکترونیک) و سایر فناوری‌های روز دایر کردیم و دانشگاه هوایی شهید ستاری در این حوزه‌ها پیشرو است؛ همچنین این دانشگاه دستاورد‌های بزرگی در زمینه علوم روز داشته که قطعاً در برنامه‌های مختلف از آن‌ها رونمایی می‌کنیم.

امیر طالب‌زاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره خدمات‌رسانی نیروی هوایی ارتش به مردم اظهار داشت: نیروی هوایی در کنار سایر نیرو‌های مسلح در تمامی زمینه‌ها در حوزه خدمت‌رسانی پیشگام است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی یکی از شاخصه‌های مؤثر در مقابله با جنگ شناختی دشمنان است که باید به آن تأسی کنیم، افزود: نیروی هوایی ارتش در راهپیمایی اربعین حسینی تمامی امکانات خود را در اختیار ستاد اربعین قرار داد تا این گردهمایی بزرگ به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: نیروی هوایی ارتش از توان هواپیما‌های ترابری برای جابجایی زائرین اربعین حسینی بهره برد؛ همچنین اورژانس هوایی را با تمامی امکانات مجهز کرد تا در صورت لزوم از آن‌ها استفاده شود.

امیر طالب‌زاده با بیان اینکه برای راهپیمایی اربعین حسینی سایر امکانات این نیرو در اختیار ستاد‌های اربعین حسینی قرار گرفته بود، تأکید کرد: باید مکتب بزرگ عاشورایی اربعین حسینی را حفظ و در جهت رشد معنویت و توانمندی در نیرو‌ها از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار