فرماندار فریمان:

فریمان آماده استقبال از ۲۰ هزار زائر پیاده رضوی است

اکبری گفت: فریمان در دهه پایانی ماه صفر، آماده استقبال از ۲۰ هزار زائر پیاده رضوی است که پذیرایی از این زائران در محور‌های قلندرآباد به فریمان، فریمان به سمت سنگ بست و بالابند فریمان انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ - 11September 2023

فریمان در دهه پایانی ماه صفر، آماده استقبال از ۲۰ هزار زائر پیاده رضوی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان فریمان با محوریت برنامه‌یزی برای ارائه خدمات به زائران پیاده و مراسم دهه پایانی صفر با حضور «حمید اکبری» فرماندار فریمان برگزار شد. در این جلسه؛ اکبری با اعلام خبری اظهار داشت: فریمان در دهه پایانی ماه صفر، آماده استقبال از ۲۰ هزار زائر پیاده رضوی است که پذیرایی از این زائران در محور‌های قلندرآباد به فریمان، فریمان به سمت سنگ بست و بالابند فریمان انجام می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌یزی‌های صورت گرفته تمهیدات نظامی، امنیتی، ترافیکی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی و تبلیغی در طول مسیر برای زائران اندیشیده شده است.

فرماندار فریمان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات و ماشین آلات آماده خدمت رسانی هستند، یادآور شد: برپایی ایستگاه‌های پذیرایی و خدمات رسانی در طول مسیر توسط مردم فریمان و اسکان زائران در مساجد، هیئات و منازل مسکونی، از جلوه‌های زیبای ابراز عشق و علاقه مردم فریمان به اهل بیت (ع)؛ به ویژه امام رضا (ع) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها