معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

رشادت‌های دوران دفاع مقدس متناسب با فضای فکری جوانان تبیین شود

«رمضانی» با بیان اینکه باید با خلاقیت موضوعات جنگ و رشادت‌های دوران دفاع مقدس تبیین شود، گفت: با روایتگری و خاطره گویی باید متناسب با فضای فکری نسل جدید موضوعات دفاع مقدس و رشادتها تبیین شود.
کد خبر: ۶۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ - 10September 2023

رشادت‌های دوران دفاع مقدس متناسب با فضای فکری جوانان تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در جلسه شورای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تاکید بر اینکه میادین و کوچه ها به نان شهدا مزین شود، اظهار داشت: از 7 هزار زن شهیده کشور، 566 زن مربوط به کردستان بوده که مغفول مانده‌اند بنابراین شهرداریها باید در فضاسازی سطح شهر به این موضوع توجه کنند و به معرفی شهدای والامقام در سطح شهرستانهای استان بپردازند.

وی با بیان اینکه باید با خلاقیت موضوعات جنگ و رشادت‌های دوران دفاع مقدس تبیین شود، افزود: با روایتگری و خاطره گویی باید متناسب با فضای فکری نسل جدید موضوعات دفاع مقدس و رشادتها تبیین شود.

رمضانی بر برگزاری مسابقات کتابخوانی در رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: می‌توان با خلاقیت جدید و اهدای هدیه میان کودکان و نوجوانان کلی شور و نشاط ایجاد کرد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از آمادگی برای استقبال باشکوه از پیکر شهیدان تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: وجود شهدا عطرآگین و امنیت‌آفرین است، باید مراسمی در خور و شأن این عزیزان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار