پیام استاندار خوزستان به مناسبت قیام ۱۷ شهریور

حسینی‌محراب به مناسبت سالروز 17 شهریور پیامی صادر کرد و گفت: در این روز، جوانان بسیاری با شهادت‌طلبی، زمینه‌ساز بازگشت پیروزی آفرین امام عزیزمان به میهن اسلامی شدند. آنان رفتند تا اسلام و قرآن زنده شود.
کد خبر: ۶۱۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ - 08September 2023

پیام استاندار خوزستان به مناسبت قیام ۱۷ شهریوربه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان امروز به مناسبت سالروز 17 شهریور پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

تظاهرات ۱۷ شهریور که به جمعه سیاه معروف شد، در واقع یکی از نقاط عطف مبارزات مردم مسلمان ایران اسلامی علیه رژیم ستمشاهی پهلوی به شمار می‌رود. ابعاد عظیم کشتار و سرکوب مردم در این روز سبب شد تا انقلابیون و رهبران آن‌ها در حرکت خود راسخ‌تر شوند و در پی آن، مبارزات تشدید یابد و با رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی ایران منجر شود.

در این روز، جوانان بسیاری با از دست دادن جان خویش، فریادهای امام را لبیک گفتند و عاشقانه راه امام حسین (ع) را انتخاب کردند و در حقیقت آنان با شهادت‌طلبی، زمینه‌ساز بازگشت پیروزی آفرین امام عزیزمان به میهن اسلامی شدند. آنان رفتند تا اسلام و قرآن زنده شود.

امروز تبیین اندیشه الهی امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن انتقال فرهنگ اسلامی و انقلابی به نسل جوان، زمینه‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در مسیر ایجاد تمدن اسلامی را فراهم خواهد نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان گلگون کفن و شهدای قیام خونین ۱۷ شهریور، از خداوند سبحان، توفیق همه خدمتگزاران به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار