مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا:

شهدای ۱۷ شهریور به مثابه تجسمی از شعار‌های دین‌مدارانه مردم هستند

«سادات‌کرمی» با بیان اینکه ۱۷ شهریور تیر خلاصی بود به جرثومه فسادی به نام رژیم پهلوی، گفت: شهدای ۱۷ شهریور به مثابه تجسمی از شعار‌های دین‌مدارانه مردم بودند.
کد خبر: ۶۱۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ - 08September 2023

شهدای هفده شهریور به مثابه تجسمی از شعار‌های دین مدارانه مردم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید امیر سادات‌کرمی» مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری با بیان اینکه ۱۷ شهریور تیر خلاصی بود به جرثومه فسادی به نام رژیم پهلوی، اظهار داشت: شهدای ۱۷ شهریور به مثابه تجسمی از شعار‌های دین مدارانه مردم بودند.

وی با بیان اینکه شعار‌های مردم از سال ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۷ شعار‌های اسلامی و دینی است، افزود: این ملت به رهبری امام خمینی (ره) به دین نصرت بخشید و پرچم اسلام و دین را بلند کرد.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران برای حاکم شدن اسلام در کشور انقلاب کرد، گفت: هدف از انقلاب، نشاندن صالحان به رهبری جامعه به جای پادشاهان فاسد، گشودن عقده حقارت و آزادی، انتخاب رئیس جمهور با رأی مردم و بیرون کشیدن ارتشی‌ها و مسئولین از زیر چکمه‌های کثیف مستشاران آمریکایی بود.

وی با بیان اینکه قبلِ انقلابی‌ها، انقلاب و قبل انقلاب را روایت نکردند و راویان خوبی برای وضعیت سیاه قبل از انقلاب برای نسل امروز نبودند و این گلایه نسل امروز از آنهاست، تصریح کرد: امیدواریم با روایت بزرگتر‌ها از گذشته این کشور و هم با تبیین ماهیت اصلی شعار‌های کاذب غربی‌ها در حوزه آزادی، نسل جوان ما روشن شود.

سادات‌کرمی خاطرنشان کرد: ملت ما متدین است. ما با دین انقلاب کردیم و جلو رفتیم و در پاسخ به کسانی که می‌گویند مردم ما بی‌دین شدند، می‌گوئیم اربعین امسال رکورد ۴۳ سال قبل را شکستیم و چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعزام بی‌سابقه بود. عمده موکب‌های کشور مردمی هستند. مردم به حسین (ع) اعتقاد دارند و دین اسلام هر روز گسترده‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار