وزیر امور خارجه با امام جمعه مشهد دیدار کرد

«امیرعبداللهیان» با نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۱۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ - 08September 2023

وزیر امور خارجه با امام جمعه مشهد دیدار و گفتگو کردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر آیت‌الله «سیداحمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌للله علم‌الهدی ضمن خوشامد به امیرعبداللهیان با اشاره به اقدام موفقیت آمیز دولت در عرصه مناسبات دوجانبه و روابط بین المللی، به حسن تدبیر وزارت امور خارجه در این خصوص پرداخت و آن را مایه افتخار خواند. وی در بخشی از سخنان خود ضمن قدردانی از فعالیت‌های دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مشهد، نقش مهم آن را در توسعه همکاری‌های بین المللی استان ستود و خواستار توجه بیشتر به رفع برخی مشکلات و تسهیل رفت و آمد زائران امام رضا علیه السلام شد.

امیرعبداللهیان در این دیدار؛ آخرین تحولات در توسعه همکاری‌ها با منطقه، همسایگان و سایر حوزه‌ها را برای امام جمعه مشهد تبیین و تشریح کرد. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ظرفیت دیپلماسی زیارت و برکت وجود امام رضا (ع) در ایران؛ اقدامات دستگاه دیپلماسی را در تسهیل گردشگری زیارتی توصیف کرد. در این دیدار، امیرعبداللهیان ضمن تشکر از تلاش‌های «محمد بهشتی منفرد» رئیس پیشین نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی، به معرفی «احمد معصومی‌فر» که به تازگی به ریاست این سمت منصوب شده است، پرداخت.

معصومی‌فر نیز ضمن ابراز خوشوقتی از حضور در مشهد و اغتنام فرصت خدمت به زائران و مجاوران امام هشتم؛ ابراز امیدواری کرد با عنایت به ظرفیت‌های بالای استان در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و زیارتی، بتوان در سایه رهنمود‌های نمایندگی، ولی فقیه در خراسان رضوی، آن‌ها را به فعلیت درآورده و موجب توسعه روزافزون و بهبود شرایط زندگی مردم در استان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار