نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی اطلاع رسانی شود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه دستاوردهای نظام دستخوش تحریف شده است، گفت: بعد از انقلاب اسلامی، دستاوردهای زیادی به دست آمده که باید اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۶۱۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ - 05September 2023

دستاوردهای انقلاب اسلامی اطلاع رسانی شودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه در بحث تبیین با سه پدیده مواجه هستیم، اظهار داشت: در جامعه اتفاقاتی می افتد که بخشی از واقعیت ها بیان و بخشی تحریف می شود که باید با تبیین، برای جامعه روشنگری کرد.

وی افزود: تحریف و بریده جلوه دادن واقعیات یکی از اهداف دشمن است تا ما از میدان عمل بیرون برویم، اما باید ایستادگی‌ کنیم و از عقیده و اهداف خود پشیمان نشویم.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه دستاوردهای نظام دستخوش تحریف شده است، اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی، دستاوردهای زیادی به دست آمده که باید اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه اکنون ایران در رتبه 17 علمی قرار دارد، ادامه داد: ساخت 14 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مستضعفان از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید اطلاع رسانی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ایجاد تردید را هدف دیگر دشمن ذکر کرد و ادامه داد: اکنون تورم در کشور بالا بوده اما سئوال اینجاست که این آمار کنونی تورم، قبلا چقدر بوده است؟ دولت در بخش‌های مختلف از جمله دیپلماتیک به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش است. سومین سفر رئیس‌جمهور به کردستان در پیش است.

پورذهبی آگاهی، اشرافیت به مطلب و بررسی و در نظر گرفتن ابعاد سخنرانی، قوی شدن و تلاش در راه حق را از علما خواستار شد و ابراز داشت: امیدوارم کردستان را درستی کنیم که همه از آن لذت ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار