بازدید رئیس پلیس فتا کشور از خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی در خوزستان

سردار مجید با استقبال معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان و رئیس پلیس فتا خوزستان جهت پیوستن به زائران کربلا با ورود به دشت آزادگان، از نزدیک وضعیت پایانه مرزی چذابه و تردد زوار حسینی را بررسی کردند.
کد خبر: ۶۱۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 05September 2023

بازدید رئیس پلیس فتا کشور از خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «وحید مجید» رئیس پلیس فتا کشور امروز با استقبال معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان و رئیس پلیس فتا خوزستان جهت پیوستن به زائران کربلا با ورود به دشت آزادگان، از نزدیک وضعیت پایانه مرزی چذابه و تردد زوار حسینی را بررسی کردند.

سرهنگ «علی حسینی» رئیس پلیس فتا خوزستان در این سفر از برگزاری نمایشگاه سیار توسط کارشناسان این پلیس در پایانه مرزی چذابه و شلمچه، ارائه مشاوره و پاسخگویی پرسنل به سوالات اینترنتی زائرین، همکاری در صدور برگ تردد جهت خروج اتباع خارجه، اعمال تنظیمات امنیتی بر روی گوشی و اکانت شبکه اجتماعی آنان، حریم خصوصی و خطرات وای فای رایگان گزارشی ارائه داد.

سردار مجید پس از بازدید میدانی به حضور مستمر پلیس فتا خوزستان در شهر مرزی دشت آزادگان جهت ارائه خدمات پیشگیرانه و اطلاع رسانی وسیع و آمادگی جهت برخورد با مجرمین سایبری و اشرافیت اطلاعاتی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار