مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

نصب ادوات جنگی جدید در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول

سرهنگ سعادت زاده گفت: یک فروند موشک بالستیک «دزفول» که نماد هوشمندی و دقت زرادخانه موشکی کشور است را جانمایی و در فضایی مناسب نصب نمودیم تا این مبلمان دفاع مقدسی بخشی از هویت و فرهنگ مقاومت در این شهر را برای مخاطبین تداعی کند.
کد خبر: ۶۱۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ - 05September 2023

نصب ادوات جنگی جدید در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «هادی سعادت‌زاده» امروز در جلسه شورای راهبردی برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهر از جانمایی و نصب ادوات جنگی جدید در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد.

وی اظهار داشت: در جهت تقویت محتوای موزه، یک فروند موشک بالستیک «دزفول» که نماد هوشمندی و دقت زرادخانه موشکی کشور است را جانمایی و در فضایی مناسب نصب نمودیم تا این مبلمان دفاع مقدسی بخشی از هویت و فرهنگ مقاومت در این شهر را برای مخاطبین تداعی کند.

سعادت زاده گفت: یکی دیگر از ادواتی که به محوطه موزه اضافه شده پهپاد «ابابیل» است. این پهپاد از اولین نسل های تولید شده این صنعت و ادوات چندجانبه در کشور است که به مرور به تکامل رسید.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول افزود: در طول سال قشرهای مختلف و به خصوص نسل نوجوان و جوان استان و کشور از موزه دفاع مقدس دزفول بازدید می‌کنند به همین منظور در طرح توسعه قصد داریم که به بهترین شکل ممکن نسبت به ارائه محتوای مطلوب در این مرکز همت بگماریم و پاسخگوی شبهات و سوالات نسل امروز در خصوص دوران دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار