وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کتابخانه مرکزی خرم‌آباد از مجموعه‌های خاص کشور است

«اسماعیلی» گفت: کتابخانه مرکزی خرم‌آباد یک مجموعه کم نظیر بوده و از نظر معماری جزو مجموعه‌های خاص در کشور است.
کد خبر: ۶۱۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ - 01September 2023

کتابخانه مرکزی خرم‌آباد از مجموعه‌های خاص کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (جمعه) در حاشیه افتتاح کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این مجموعه یک مجموعه کم نظیر است، اظهار داشت: کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد از نظر معماری جزو مجموعه‌های خاص در کشور است.

اسماعیلی بیان کرد: کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد سیزدهمین کتابخانه مرکزی در کشور است، که با استقرار تجهیزات امروز به بهره‌برداری رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجموعه خدمات این مجموعه تنها معطوف به کتاب نیست، بلکه شامل بخش‌هایی مانند آشنایی بچه‌ها با حوزه درسی و کلاس‌های مبتنی بر وب است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد یک مجموعه همه جانبه است و این سیاستی است که ما دنبال می‌کنیم، اظهار  داشت: امروز فاز اول کتابخانه بهره‌برداری شد، به دنبال این هستیم که فروشگاه‌ بزرگ کتاب را هم در این مجموعه راه اندازی کنیم.

اسماعیلی همجواری کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد در کنار مصلی را ویژگی این مجموعه برشمرد و عنوان کرد: این ویژگی زمینه‌‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مسجد و مصلی است.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار