مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

اهدای ۳۵ دستگاه یخچال بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زنجان

«صالحی» کفت: توزیع مرحله دوم ۳۵ دستگاه یخچال بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت و ۱۰۶ شهید کارمندی استان درقالب طرح شهیدرجائی با هم افزایی بسیج کارمندی انجام شد.
کد خبر: ۶۱۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵ - 28August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در جریان اهدای یخچال به جامعه هدف کمیته امداد اظهار داشت: توزیع مرحله دوم ۳۵ دستگاه یخچال بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت و ۱۰۶ شهید کارمندی استان درقالب طرح شهیدرجائی با هم افزایی بسیج کارمندی انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این نیز همکاری‌های مشترک بسیاری با پشتیبانی سپاه انجام شده است، اضافه کرد: با پشتیبانی این نهاد انقلابی حتی به برخی از گروه‌هایی که نیازمند هستند ولی تحت حمایت هیچ نهاد حمایتی نیستند هم کمک شده است.

وی با اشاره به همکاری اثربخش دو نهاد انقلابی در سایر بخش‌ها از جمله توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان عزیز تحت حمایت و حامی یابی برای فرزندان عزیز ایتام و محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت های مشترک در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف موجب ارتقاء کارکردهای دو نهاد انقلابی در حوزه محرومیت زدایی شده و تلاش می کنیم با تقویت زمینه های همکاری فیمابین کمیته امداد و بسیج سازندگی، خدمات اثربخشی با رویکرد توانمندسازی به مددجویان عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند این استان ارائه شود.

صالحی با تاکید بر همکاری دو جانبه و استفاده از ظرفیت‌های مشترک دو حوزه در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به جامعه هدف، ادامه داد: سعی می‌کنیم با افزایش همکاری بین بسیج و کمیته امداد با رویکرد توانمندسازی مددجویان گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار