شهید «عیسی منصوری باغ»:

امام حسین (ع) يكه تاز ميدان جهاد و شهادت است

در وصیت نامه شهید «عیسی منصوری باغ» آمده است: حسين بن على يكه تاز ميدان جهاد و شهادت و اسوه شهامت و شجاعت است.
کد خبر: ۶۱۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۱ - 29August 2023

امام حسین (ع) يكه تاز ميدان جهاد و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «عیسی منصوری باغ» يكم خرداد ۱۳۴۷ در روستای باغبابوئيه از توابع شهرستان ‌جيرفت متولد شد. وی خواندن و نوشتن را میدانست. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت و سرانجام دوازدهم مهر۱۳۶۱ در كوشک بر اثر اصابت گلوله شهيد شد.

بخشی از وصیت نامه شهید «عیسی منصوری باغ»:

بسم الله الرحمن الرحيم

«ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاءعند ربهم یرزقون» هرگز مپندارید آنهایى که در راه خدا کشته شده می‌شوند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد خداى خود روزى مى‌خورند.

درود بر حسین بن على یکه تاز میدان جهاد و شهادت و اسوه شهامت و شجاعت و سلام بر یاران صدیقش که، چون پروانه به دور شمع گرد حسین (ع) جمع شدند و عاشقانه سوختند. با درود خدا به رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت‌الله العظمى امام خمینى و با درورد بر تمام شهیدان راه حق و آزادى.

من عیسى منصورى فرزند على که در سال‌هاى گذشته پدرم را از دست داده‌ام. اگر مادر، من شهید شدم هرگز برایم گریه و ناله نکنید. شما اى مادر باید افتخار کنى که در این مقطع زمان قرار گرفته‌اید و توانسته‌اید که فرزندتان به جبهه حق علیه باطل روانه کردى و آنرا در راه خدا قربانى نموده‌اید.

برادرانم اگر مرا دوست دارید و اگر مى‌خواهید که خدا از شما خوشنود گردد هر گز ناراحت نباشید بلکه شما باید خیلى خوشحال باشید و این شما هستید که باید به مادرمان روحیه بدهید و نگذارید که او ناراحت باشد و در استقامت و پایدارى دشمن مزدور و جنایتکار بعثى عراق روانه داشته که به کمک این جوانان غیور و پر توان است که راه کربلا و راه (قدس) را باز کنند.

در ضمن برادران مسجد را ترک نکنید زیرا که به گفتار امام مسجد سنگر است و سنگر‌ها را نباید ترک کرد.

مادر عزیزم امیدوارم که مرا عفو کنى چونکه من در اثر بى‌توجهى و نادانى شما ناراحت کرد و از شما انتظار دارم که مرا عفو کنید، برادران و خواهران و تمام افرادى که مرا مى‌شناسید اگر من خلافى کرده‌ام مرا عفو کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار