نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی ارائه شود

«آل هاشم» با بیان اینکه ارایه دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی بسیار ضروری است، گفت: اگر در این باره غفلت شود لطمات آن جبران ناپذیر خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ - 24August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان، امروز، دوم شهریورماه، در مراسم گرامیداشت هفته دولت و غبارروبی از مزار شهدای وادی رحمت تبریز، گفت: هرچند در کشور مشکلات زیادی وجود دارد اما تلاش‌های دولت در ۲ سال گذشته تحرک برای پیشرفت به وجود آورده که اخبار بسیار مناسب و قابل قدردانی است بر همین مبنا تشکر از دولت خدوم را ضروری می‌دانم.

وی افزود: مواضع انقلابی دولت سیردهم و به ویژه در امور مربوط به سیاست خارجی بسیار بجا بوده و از اینکه در این حوزه شاهد تحرکات جدی و مطلوب هستیم به خود می‌بالیم.

آل‌هاشم، ادامه داد: سفرهای خارجی  رئیس جمهور و متقابلاً سفر مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه نشانگر موفقیت‌های حوزه دیپلماسی دولت است.

امام جمعه تبریز، اضافه کرد: امیدوارم تحرکات حوزه دیپلماسی منجر به نتایج و دستاوردهای مناسب اقتصادی و تجاری نیز شود.

وی با بیان اینکه ارایه دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی بسیار ضروری است، گفت: اگر در این باره غفلت شود لطمات آن جبران ناپذیر خواهد شد.

آل‌هاشم، افزود: ارایه عملکردهای انجام شده و انجام نشده باید جزو وظایف اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد که در این رابطه نقش رسانه‌ها بسیار محوری و تعیین کننده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: بیان دستاوردهای بزرگ صنعتی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم باید از سوی رسانه‌ها با پاسخگو کردن مدیران اجرایی عملیاتی شود.

وی گفت: ایجاد اعتماد در بین مردم باید از طرف مدیران اجرایی با دقت پیگیری شود تا مردم بدانند مسئولان از آنها بودن و خدمت گذاری هدف اصلی مدیران است.

دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی ارائه شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار