امام جمعه شاهرود:

مسئولان باید امید واقعی را در جامعه گسترش و ترویج دهند

حجت‌الاسلام «امینی» گفت: دشمنان نظام اسلامی مایوس نمودن مردم را راهبرد اصلی خود قرار داده‌اند و مسئولان امروز باید با ظرافت و دقت بیش از پیش امید واقعی را در جامعه گسترش و ترویج دهند.
کد خبر: ۶۱۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ - 24August 2023

مسئولان باید امید واقعی را در جامعه گسترش و ترویج دهند

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود امروز در نخستین روز هفته گرامی‌داشت دولت در حسینیه امام خمینی (ره) در جمع مسوولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به روایتی از امام حسن‌(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: باید به گونه‌ای با مردم رفتار کرد که دوست دارید با شما برخورد شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی مایوس نمودن مردم را راهبرد اصلی خود قرار داده‌اند، ابراز کرد: مسئولان امروز باید با ظرافت و دقت بیش از پیش امید واقعی را در جامعه گسترش و ترویج دهند.

حجت الاسلام امینی با اشاره به اینکه منشاء امید واقعی در جامعه فراوان است که بخش زیادی از مردم نسبت به آن بی‌اطلاع هستند، اظهار کرد: گلایه‌مندی مردم نیز کم نیست که باید مسئولان امر با شجاعت و برهان قوی موانع بر سر راه موفقیت‌ها را به مردم صادقانه بازگو کنند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بیشتر مردم اهل انصاف، فهم، کمک، معنویت و دعا هستند، افزود: شهرستان شاهرود از بازگونکردن به موقع موانع توسعه از سوی مسئولان با اهداف گوناگون بسیار آسیب دیده است.

حجت الاسلام امینی خدمات بهنگام و بدون ایجاد مانع را نیاز امروز مردم خواند و تصریح کرد: شیرینی خدمات آسان و در دسترس برای مردم امیدآفرین است و پشتوانه نظام اسلامی و همچنین تضمین حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو می‌باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود هم در این نشست از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت خبر داد و گفت: مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح‌ها ۲۲ هزار ۲۴۵ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال است.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه ۱۷۶ طرح عمرانی و ۲۴ طرح اقتصادی در هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۲۹۵ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ طرح اقتصادی با ایجاد اشتغال برای ۹۶ نفر در هفته دولت راه‌اندازی می‌شود، ابراز کرد: برای افتتاح این طرح‌های اقتصادی مبلغ ۶۰۱ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار ویژه شاهرود از آغاز عملیات اجرایی ۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی خبر داد و افزود: ۱۲طرح عمرانی و پنج طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۴۸ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار