امام جمعه شاهرود:

جمهوری اسلامی اثبات کرده که با منافع دشمنان در تضاد بوده و با آنها سازگار نیستند

حجت الاسلام «امینی» گفت: جمهوری اسلامی اثبات کرده که با منافع دشمنان در تضاد بوده و با آنها سازگار نیستند اولویت نفع عمومی و مردم است.
کد خبر: ۶۱۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 18August 2023

جمهوری اسلامی اثبات کرده که با منافع دشمنان در تضاد بوده و با آنها سازگار نیستندبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، با اشاره به انجام دومین عملیات تروریستی حمله به شاهچراغ در شیراز ضمن بیان اینکه این نوع اقدامات فقط نشانه زوال استکبار و راه به جایی نمی‌برد، اظهار داشت: مردم ما هوشیار و بیدارند و اجازه نخواهند داد این قبیل اقدامات مانع سر راه اتحاد و وحدت آنها در مسیر انقلاب اسلامی شود.

حجت الاسلام امینی ضمن بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت وجود همین مردم همیشه در صحنه راه خود را در همان مسیر که هست با تمام قوا ادامه داده و می‌دهد، افزود: اختلاف افکنی شیوه متداول و همیشگی دشمن در رسیدن به مقاصد شوم خود است اما غافل از آنکه ملت ما همواره جلوی این اقدامات می‌ایستد.

خطیب جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه جنگ بین مذاهب دیگر ابزاری که دشمن از آن برای دست یابی به هدف خود استفاده می‌کند، ابراز داشت: دشمن با انجام عملیات تروریستی و ترفند تفرقه بین مذاهب می‌کوشد تا این بار به اهداف خود دست یابد اما پروژه‌های آنها با وجود این مردم آگاه و بیدار به شکست منتهی شده است.

وی با بیان اینکه دلیل این همه دشمنی با ملت ما چپاول سرمایه‌های مردم و مخالفت ایران با استعمار است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی دست بیگانگان را کوتاه و ملت را مستقل کرده همین برای دشمن گران تمام شده و به دنبال راهی برای رسیدن به دوران اوج گذشته بوده است.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه دشمنی آنها با انقلاب نه در این برهه بلکه از بدو پیروزی بوده است، افزود: جمهوری اسلامی اثبات کرده که با منافع دشمنان در تضاد بوده و با آنها سازگار نیستند اولویت نفع عمومی و مردم است لذا دشمنی خود را تا رسیدن به هدف خود همچنان ادامه می‌دهند و ما نیز در مقابل لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها