دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان خبر داد؛

تشکیل ۱۰۰ شورای امر به معروف در مساجد لرستان

حجت الاسلام «مهدوی نیا» گفت: ۱۰۰ شورای امربه معروف و نهی از منکر نیز در مساجد لرستان تشکیل شده‌ است.
کد خبر: ۶۱۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ - 17August 2023

تشکیل 100 شورای امر به معروف ‌در مساجد لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «یونس مهدوی‌نیا» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان امروز( پنج شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارند، اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید درباره این موضوع مطالبه‌گری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری باید همراه با مطالعه و بر مبنای عقلانیت باشد، افزود: مطالبه‌گری‌ها باید به‌سمتی پیش برود که تقویت اهداف کشور را به‌دنبال داشته باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان عنوان کرد: ترویج و اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بر همگان واجب و ضروری است.

وی با بیان اینکه ترویج امر به معروف در جامعه نیاز به همت جهادی و انقلابی دارد، بیان کرد: اجرا و احیای این فریضه نباید تنها به موضوع عفاف و حجاب محدود شود.

مهدوی‌نیا گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در همه حوزه‌ها ترویج یابد تا شاهد تقویت آموزه‌های دینی و اخلاق قرآنی در عرصه‌های گوناگون جامعه باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اینکه ۲۵۲ اداره در شورای امر به معروف و نهی از منکر این استان ثبت‌نام کرده‌اند، ابراز کرد: از این تعداد شورای ۱۵۲ اداره تشکیل‌شده و بیش از ۱۰۰ شورای امربه معروف و نهی از منکر نیز در مساجد لرستان تشکیل شده‌است.
 
مهدوی‌نیا با بیان اینکه حدود ۶۵ شورا در هیئت‌های مذهبی لرستان تشکیل شده‌است، اظهار داشت: ۱۶۸ گروه برای تشکل مردمی شورای امربه معروف درخواست داد‌ه‌اند که از این تعداد ۱۰۰ گروه تأیید شده‌است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار