در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

جانشین فرمانده کل ارتش: دشمن به بن‌بست رسیده است/ هیچ کشوری توان تعرض به ایران را ندارد

امیر سرتیپ «دادرس» گفت: توان بالای ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها مانع از این است که هیچ کشوری بتواند درخصوص ایران اسلامی نیت نامناسبی داشته باشد.
کد خبر: ۶۱۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۶ - 17August 2023

دشمن به بن‌بست رسیده و آخرین نفس‌های خود را می‌زند/  ایران اسلامی، کشوری دارای اعتبار و قدرتمند است/ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام نقشه‌های دشمنان را با خنثی کرده استامیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر استقرار نیروهای نظامی آمریکا در کشتی‌های تجاریِ عبوری از تنگه هرمز اظهار داشت: دشمنان به‌خوبی از توانمندی کشورمان آگاه هستند و ایران اسلامی توانایی هرگونه اقدامی در جهت تأمین منافع خود در منطقه را دارد.

امیر سرتیپ دادرس با بیان اینکه ایران اسلامی، کشوری دارای اعتبار و قدرتمند است، افزود: توان بالای ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها مانع از این است که هیچ کشوری بتواند درخصوص ایران اسلامی نیت نامناسبی داشته باشد.

وی همچنین درباره حادثه تروریستی شاهچراغ عنوان کرد: زمانی که دشمن علیه مردم و مقدسات اقدام شومی انجام می‌دهد به این معناست که دشمن به بن‌بست رسیده و در حالی که آخرین نفس‌های خود را می‌کِشد، تلاش می‌کند تا از یک حرکت بزرگ مردمی انتقام بگیرد.

جانشین فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است؛ درخصوص واکنش کشورمان به این اقدام تروریستی، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قواعد و قوانینی دارد و مطابق با موازین اسلامی در این زمینه اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار