رئیس سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد؛

آمادگی بسیج اساتید برای کمک به مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی

مردانی گفت: بسیج اساتید با ظرفیت‌هایی که دارد، می‌تواند در اجرای دوره‌های حکمرانی به مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی کمک کند.
کد خبر: ۶۰۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 14August 2023

آمادگی بسیج اساتید برای کمک به مدرسه حکمرانی شهید بهشتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدرضا مردانی» رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست حکمرانی که با حضور سردار «حسن بختیاری» رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی در این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: مدرسه حکمرانی به دنبال تربیت حکمران و ارتقای توانمندی مدیریتی حکمرانی است، سازمان بسیج اساتید نیز با تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای رصد عملکرد حکمرانی و کمک به شناسایی نظام مسائل کشور در ابعاد گوناگون و پیدا کردن راه حل مسائل و کمک به پیاده کردن راه حل‌ها و همچنین پایش حکمرانان، برنامه و جهت گیری خوبی دارد؛ بنابراین این دو جریان می‌توانند یکدیگر را همپوشانی کنند.

وی افزود: بسیج اساتید با ظرفیت‌هایی که دارد، می‌تواند در اجرای دوره‌های حکمرانی به مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی کمک کند. معرفی استاد و مدرس از بین اساتید بسیجی، تهیه و تدوین متون و محتوای دوره‌ها با توجه به نیاز بخش‌های مختلف حکمرانی در کشور و همچنین کمک به برگزاری دوره در بستر بسیج اساتید می‌تواند از جمله محور‌های این همکاری مشترک باشد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور بیان کرد: هدف ما کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور و تشکیل دولت اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است.

وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی همه جانبه بسیج اساتید برای همراهی با این مرکز پیشنهاد کرد در ساختار سیاست گذاری و در کمیته‌های مختلف مدرسه حکمرانی شهید بهشتی نماینده‌ای از بسیج اساتید حضور یابد تا ارتباط کشوری مورد نیاز را ایجاد کرده و در بدنه دانشگاه به این مدرسه کمک کند.

مردانی بسیج اساتید را امین‌ترین و بهترین مجموعه‌ای معرفی کرد که می‌تواند در بدنه دانشگاه در کنار مدرسه حکمرانی باشد.

در ادامه این نشست معاونین و اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید موضوعات پیشنهادی و دغدغه‌های خود را با رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشگاه دفاع ملی مطرح کردند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار