فیلم/ دمَت گرم برادر

فیلمی از دلتنگی‌های خواهر و برادر شهید مدافع امنیت «روح‌الله عجمیان» برای برادرشان منتشر شد.
کد خبر: ۶۰۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰ - 19August 2023

به گزارش فضای مجازی دفاع‌پرس، فیلمی از دلتنگی‌های خواهر و برادر شهید مدافع امنیت «سید روح‌الله عجمیان» برای برادرشان منتشر شد.

در این فیلم، خواهر شهید گفت: من در معراج بودم، پیشانی‌بند روح‌الله کنار رفت. شکافی عمیق بالای ابروی او بود. سریع پیشانی‌بند او را پایین آوردم که برادرانم آن را نبینند. نگذاشتم ببینند. عزاداری و گریه خود را رها کردم، روح‌الله را فراموش کردم. با خودم گفتم: بگذار برادران دیگرم این صحنه را نبینند. من هنوز فکر نمی‌کنم که روح‌الله رفته است. دلم خیلی برایش تنگ شده است...

برادر شهید ادامه داد: کاش پیش تو بودم، خودم را روی تو می‌انداختم، حداقل خودم را روی تو می‌انداختم دو لگد کمتر می‌خوردی و درد کمتری می‌کشیدی. به تو افتخار می‌کنم که واقعاً سر ما را به‌عنوان یک لُر بلند کردی و غیرت یک لُر را نشان دادی. دمَت گرم داداش! از خاک و ناموس‌مان دفاع کردی، دمَت گرم.

قول می‌دهم که ادامه‌دهنده راهت باشیم. همانطور که همیشه می‌گفتی: هیچ‌وقت دست از سر این نظام و انقلاب بر ندارید و پشت نظام را خالی نکنید، قول می‌دهم که همانطور که خودت بودی، ما هم پشت این انقلاب و پشت حضرت آقا هستیم. نمی‌گذاریم جایت خالی بماند. 

باز هم می‌گویم دمَت گرم داداش.

انتهای پیام/ 118

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار