امام جمعه اردبیل:

تکریم ملت ایران با برگزاری انتخابات

امام جمعه اردبیل گفت: حاکمیت ملی از طریق انتخابات اعمال می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ - 04August 2023

تکریم بزرگ ملت با برگزاری انتخابات، به برکت خون شهدابه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی »در خطبه‌های نمازِ جمعه امروز در مصلای اردبیل اظهار داشت: این یعنی ملت ما از طریق انتخابات در حساس‌ترین مراکز تصمیم گیریِ کشور حاضر می‌شود؛ هیچ تکریمی برای یک ملت بالاتر از این نیست که خودش برای خودش تصمیم بگیرد؛ و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا این تکریمِ بزرگ را برای ملتِ ما فراهم کرده است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نقش مجلس در افت و رشدِ کشور فوق العاده و حیرت آور است؛ متخصصان می‌گویند یک مجلسِ آرمانی، با کمیسیون‌های تخصصی که موتور قوی رشد و توسعه هستند می‌تواند، همه مشکلات اقتصادی و مدیریتیِ کشور را به راحتی حل کند.

وی گفت: بی اعتنایی به این فرصتِ خطیر، به یقین باعثِ پشیمانی در آینده و حتی کفران به نعمتی بزرگ است؛ ملتِ بزرگِ ما توجه کند که برای اصلاحاتِ اقتصادی و تعیینِ نوعِ سیاستِ اقتصادی، انتخابِ نماینده اصلح، بهترین راه است.

خطیبِ نمازِ جمعه اردبیل تأکید کرد: انسان‌های بزرگ به راحتی به عرصه انتخابات وارد نمی‌شوند؛ من با جدیت، از اهالی مکّرم استان به ویژه نخبگان می‌خواهم، افراد شایسته و توانمند را شناسایی، و با اصرار و التماس، آن‌ها را به عرصه انتخابات بیاورند.

آیت الله عاملی همچنین با اشاره به اهانت دوباره و چندین باره به ساحت کلام الله مجید در کشور‌های سوئد و دانمارک، با محکوم کردنِ این اقدامِ شوم تصریح کرد: در تحلیل چرایی و پشت پرده این اقدامات علیه اسلام و قرآن، همه باید بدانند که، این تلاش‌های مذبوحانه برای دو امر است؛ اول انتقام از مسلمان‌ها در فلسطین، و دوم رشد حیرت انگیزِ اسلام در اروپا.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار