نماینده ولی فقیه در کردستان:

اعضای شورای زکات در زمینه ترویج و نهادینه شدن فرهنگ زکات اطلاع رسانی کنند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: اعضای شورای زکات با کمک روحانیون می‌توانند در زمینه ترویج و نهادینه شدن فرهنگ زکات تلاش کرده و اطلاع رسانی کنند، چرا که وقتی مردم از فلسفه پرداخت این فریضه الهی و برکات آن آشنا باشند بیشتر به پرداخت آن ترغیب خواهند شد.
کد خبر: ۶۰۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ - 27July 2023

اعضای شورای زکات در زمینه ترویج و نهادینه شدن فرهنگ زکات اطلاع رسانی کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در جلسه شورای زکات استان کردستان در سنندج اظهار داشت: شاید افرادی در جامعه وجود داشته باشند که از اقسام زکات اطلاعی نداشته باشند به عنوان مثال مردم باید فلسفه پرداخت زکات مال التجاره، کفاره و غیره را بدانند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای زکات با کمک روحانیون می توانند در زمینه ترویج و نهادینه شدن فرهنگ زکات تلاش کرده و اطلاع رسانی کنند، چرا که وقتی مردم از فلسفه پرداخت این فریضه الهی و برکات آن آشنا باشند بیشتر به پرداخت آن ترغیب خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: مردم همچنین باید از نحوه هزینه کرد زکاتی که پرداخت می‌کنند اطلاع داشته باشند، ضمن اینکه باید تلاش کنیم از این محل برای رفع مشکلات قشر نیازمند جامعه از جمله زنان سرپرست خانوار بهره بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها