در مراسم الحاق موشک‌های کروز ابومهدی به ارتش و سپاه؛

سردار تنگسیری: قابلیت موشک ابومهدی در دور زدن اهداف/ این موشک می‌تواند دشمن را از سواحل ما دور کند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه موشک ابومهدی می‌تواند دشمن را از سواحل ما دور کند، گفت: این موشک می‌تواند اهداف را دور بزند و از پشت به آن‌ها حمله کند.
کد خبر: ۶۰۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ - 25July 2023

سردار تنگسیری: قابلیت موشک ابومهدی در دور زدن اهداف/ این موشک می‌تواند دشمن را از سواحل ما دور کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تحویل‌دهی و الحاق تعداد انبوهی از موشک‌های کروز دریایی شهید ابومهدی به نیروی دریایی ارتش و سپاه که با حضور امیر سرتیپ «آشتیانی» وزیر دفاع برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های موشک ابومهدی دورسازی دشمن است.

سردار تنگسیری ادامه داد: موشک ابومهدی می‌تواند دشمن را از سواحل ما دور کند و ما می‌توانیم از عمق شلیک را انجام دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: موشک ابومهدی دارای سیکر دوگان است و در مقابله با جنگ الکترونیک قابلیت بالایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: قابلیت‌های موشک ابومهدی کمک می‌کند تا اهداف را دقیق منهدم کرده و دشمن را در عمق مورد اصابت قرار دهیم.

سردار تنگسیری یادآور شد: موشکی که امروز تحویل نیروی دریایی ارتش و سپاه می‌شود، می‌تواند روی شناور و سکو‌های ساحلی نصب و شلیک شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه موشک ابومهدی جزو موشک‌های تحریمی است، گفت: اگر شناور ما هزار کیلومتر به عمق برود و از هزار کیلومتری شلیک کند، ناو هواپیمابر باید هزار کیلومتر عقب‌نشینی کند و آن زمان هواپیما کارایی نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه موشک ابومهدی کمتر قابل رهگیری است، عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که با تلاش نخبگان ایران اسلامی شاهد موشکی خواهیم بود که بتواند اهداف را دور بزند و می‌تواند چندین هدف را دنبال کرده و از پشت به هدف حمله کند.

دریادار تنگسیری گفت: موشک ابومهدی سقف پرواز بسیار پایین و برد بسیار بالایی دارد. این موفقیت را به همه عزیزان در وزارت دفاع تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم به برکت این ایامی که متعلق به امام حسین (ع) است و نام این شهید مظلومی که به دست آمریکای جنایتکار به ناحق به شهادت رسید، بتوانیم تقاص او را در دریا بگیریم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار