پرداخت زکات، سرلوحه امور کشت و صنعت مغان شود

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بین اینکه زکات یک فریضه الهی است، گفت: شرکت کشت و صنعت مغان پرداخت زکات را در اولویت امور این شرکت قرار دهد.
کد خبر: ۶۰۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ - 23July 2023

پرداخت زکات، سرلوحه امور کشت و صنعت مغان شودبه گزارش  دفاع‌پرس از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی نماینده» نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل امروز (یک شنبه) در دیدار با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان پرداخت زکات را در اولویت این شرکت خواند و گفت: زکات یک فریضه الهی می‌باشد و چنانچه در طول دوران خدمت برخی مدیران قبلی در شرکت کشت و صنعت مغان به این فریضه عمل نشده است، آنان در درگاه الهی مورد مواخذه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: با شناختی که از اقدامات انقلابی، جهادی و دلسوزانه مدیرعامل شرکت مغان و کارنامه خوب نشان داده شده در طول مدیریت وی دارم، انتظار این است که پرداخت زکات نیز بایستی در سرلوحه این اقدامات قرار گیرد.

امام جمعه اردبیل به فعالیت برون مرزی و بین‌المللی این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان این قابلیت را دارد که در سایر کشور‌ها در زمینه کشاورزی سرمایه گذاری نماید و اگر این مهم اتفاق بیفتد، توفیقات خوبی برای این شرکت رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار