نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

«جهاد تبیین» امری واجب و ضروری است

آیت الله «علما» گفت: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی روی آن تاکید دارند، امری واجب و ضروری است.
کد خبر: ۶۰۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 23July 2023

«جهاد تبیین» امری واجب و ضروری است.به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با فرمانده، مسئولان و جمعی از کارکنان انتظامی استان که در حسینیه محمدرسول الله (ص) ستاد فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: پلیس نیرویی محبوب و مردمی در جمهوری اسلامی است که برای سربلندی و اقتدار کشور شبانه روز تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه اهمیت حضور پلیس در جامعه بر کسی پوشیده نیست، افزود: حضور آن‌ها برای شهروندان مایه امید و امنیت مضاعف است به گونه‌ای که حتی نمی‌توان جامعه را یک روز بدون حضور ماموران تصور کرد.

آیت الله علما ادامه داد: تلاش‌های مجاهدانه و خستگی ناپذیر پلیس در عرصه‌های مختلف، از آنان چهره‌ای محبوب ساخته و همه مردم، ماموران انتظامی را از خود و حافظ جان و مال و امنیتشان می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اخلاق مداری و داشتن اخلاق اسلامی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: کارکنان پلیس مزین به این سجایای نیک اخلاقی هستند که باعث مباهات و افتخار است.

وی، پلیس را مظهر اقتدار و عزت برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: ماموران زحمتکش و فداکار انتظامی بارها در صحنه های مختلف با ایثارگری و جانفشانی خود امنیت و ارامش را برای شهروندان جامعه به ارمغان آورده اند.

آیت الله علما تصریح کرد: روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر ماموران پلیس نقطه قوتی برای انقلاب و دلخوشی بزرگی برای اقشار مختلف مردم است و به حمد الهی همین روحیه باعث شده تا امنیت خوبی در کرمانشاه حکمفرما شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و بیان داشت: باید در این ماه اهداف قیام حضرت سیدالشهدا (ع) را بازگو و امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی اصلی ترین هدف قیام سیدالشهدا (ع) را زنده کردن امر به معروف عنوان کرد و گفت: این سنت رسول خدا (ص) و امیرمومنان علی (ع) در حالی که رو به فراموشی بود توسط امام حسین (ع) زنده شد و نسل به نسل ادامه یافت.

آیت الله علما با اشاره به تبیین قیام عاشورا توسط حضرت زینب (س)، افزود: اگر روشنگری ایشان از واقعه عظیم عاشورا نبود شاید امروز همه ما از آن واقعه بزرگ بی خبر می ماندیم، بنابراین جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید دارند، امری واجب و ضروری است.

وی همچنین با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان خاطرنشان کرد: امروز جهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ منطقه ای و جهانی مورد طمع و حسادت بسیاری کشورها قرار دارد و دشمنان تلاش می کنند با مطرح کردن موضوعات مختلف، جوانان و مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز بر همه ما تببین دوران پیش و پس از انقلاب واجب است تا جوانان و آنهایی که دوران پیش از انقلاب را درک نکرده‌اند متوجه شوند ایران از کجا و در چه شرایط اسف باری به اقتدار و صلابت امروز رسیده است.

آیت الله علما در پایان و با بیان اینکه دشمنان در تازه‌ترین اقدام خود مسئله حجاب و آزادی زنان را مطرح کرده اند، متذکر شد: زنان و دختران ما مانند در و گوهر هستند و آن هایی که تحت تاثیر القائات دشمنان نسبت به موضوع حجاب کم اهمیت هستند اگر می دانستند چه نقشه‌ها و دست‌هایی پشت پرده قرار دارد و هدف واقعی دشمنان از مطرح کردن این مسائل چیست، هرگز چنین اقدامی نمی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار