معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش:

رصد تحرکات دشمنان در فراسوی مرز‌ها/ نیروی پدافند هوایی از هیچ ابرقدرتی واهمه ندارد

امیر سرتیپ دوم خوش‌قلب گفت: کارکنان پدافند هوایی با بهره‌گیری از مکتب عاشورا و الگو قرار دادن سیدالشهداء و یاران باوفایشان، از هیچ ابرقدرتی واهمه ندارند.
کد خبر: ۶۰۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ - 23July 2023

قادریم تحرکات دشمنان را در منطقه و آن سوی مرز‌های کشور رصد کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،‌ امیر سرتیپ دوم «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد این نیرو، با اشاره به مأموریت خطیر پدافند هوایی در دفاع از آسمان کشور اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی با هوشیاری کامل و به‌صورت ۲۴ ساعته فضای آسمان جمهوری اسلامی ایران را رصد و کنترل می‍کند.

امیر یوسفی خوش‌قلب افزود: دانشمندان جوان ما با اعتماد به نفس و تکیه بر توان دانشگاه‌ها، مراکز علمی، تحقیقاتی و صنایع دفاعی، ثابت کرده‌اند که برای دفاع از حریم هوایی خود، هیچ‌گونه وابستگی و نیازی به بیگانگان ندارند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: دشمنان باید بدانند که کارکنان پدافند هوایی به‌عنوان خط مقدم دفاع از حریم آسمان کشور، تربیت‌شده مکتب عاشورا هستند و با بهره‌گیری از این مکتب و الگو قرار دادن سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایشان، از هیچ ابرقدرتی واهمه ندارند.

وی به پیشرفت‌های چشمگیر پدافند هوایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: در این سال‌ها با وجود تحریم، فشار و تهدیدها، پدافند هوایی صد درصد پیشرفت داشته است.

امیر خوش‌قلب در پایان گفت: امروز با سامانه‌های راداری و کشف و شناسایی، قادر هستیم که علاوه بر پایش آسمان ایران، دشمنان و تحرکات آن‌ها را در منطقه و آن سوی مرز‌های کشور را رصد کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار