مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

آغاز اجرای طرح اطعام حسینی در زنجان

«صالحی» گفت: در راستای بهره‌مندی نیازمندان، اجرای طرح اطعام حسینی در زنجان آغاز شد.
کد خبر: ۶۰۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ - 19July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» امروز در جمع خرنگاران اظهار داشت: اجرای این طرح از امروز آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: طرح اطعام حسینی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و سایر نیازمندان با مشارکت خیران استان در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۸۳ مرکز نیکوکاری و دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در قالب این طرح هستند.

صالحی همچنین از آغاز اجرای پویش «نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» خبر داد و افزود: مردم نیک اندیش می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و درگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir وهمچنین پایگاه‌های این نهاد در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه حمایت مادی ومعنوی یک یا چند فرزند ایتام ومحسنین را تقبل کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از همراهی همیشگی مردم پایتخت شور وشعور حسینی در رسیدگی به ایتام و نیازمندان افزود: روش‌های غیرحضوری برای مشارکت در این طرح هم شامل شماره گیری کد دستوری#۰۲۴*۸۸۷۷*و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار