نشست مشترک فرماندهان انتظامی و سپاه قم با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی

نشست مشترک فرماندهان انتظامی و سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) به میزبانی فراجای استان قم و با موضوع افزایش همدلی نیرو‌ها و مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی امروز در سالن ثامن‌الحجج (ع) سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ - 19July 2023

نشست مشترک فرماندهان انتظامی و سپاه قم با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعیبه گزارش دفاع‌پرس از قم، نشست مشترک فرماندهان انتظامی و سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) به میزبانی فراجای استان قم در سالن ثامن‌الحجج (ع) سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برگزار شد.

سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) طی سخنانی در این نشست، با اشاره به اقدامات اثرگذار قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ۱۹ دی استان قم در ارتقای سطح فرهنگ عمومی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، نسبت به تداوم و تقویت مشارکت و همدلی بین بسیج و نیروی انتظامی در تأمین امنیت پایدار و افزایش رضایتمندی عمومی و احساس امنیت تأکید کرد.

سردار محمدرضا میرحیدری فرماندهی انتظامی استان قم نیز با تاکید بر اهمیت همراهی و مشارکت نیروی انتظامی و بسیج و سپاه در حفظ و ارتقای امنیت پایدار، عنوان کرد: بستر و فضای بسیار مطلوبی بین ارکان نظامی و انتظامی استان قم وجود دارد.

در ادامه این نشست، فرماندهان بخش‌های مختلف سپاه و نیروی انتظامی استان، گزارشی از روند اقدامات خود از ابتدای سال جاری ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار