مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دستاوردهای دفاع مقدس بدون تحریف در اختیار جوانان قرار گیرد

رشیدی گفت: ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس و زندگینامه شهدا و رزمندگان، کمک شایانی به حفظ دستاوردهای آن دوران طلایی و انتقال آنها به آیندگان می‌کند. بنابراین باید تلاش شود دفاع مقدس تحریف نشود و آنچه که اتفاق افتاده است بدون تغییر و تحریف به دست جوانان و آیندگان برسد.
کد خبر: ۶۰۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ - 16July 2023

دستاوردهای دفاع مقدس بدون تحریف در اختیار جوانان و آیندگان قرار گیرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با  حجت الاسلام «سعید شهواری» مدیرکل دادگستری استان لرستان  ضمن تبریک انتصاب وی به این مسئولیت، اظهار داشت: حفظ نام و یاد شهدا از  مهمترین وظایف دست اندر کاران حوزه ایثار و شهادت است.

وی افزود:  ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس و زندگینامه شهدا و رزمندگان،  کمک شایانی به حفظ دستاوردهای آن دوران طلایی و انتقال آنها به آیندگان می کند. بنا بر این باید تلاش شود دفاع مقدس تحریف نشود و آنچه که اتفاق افتاده است بدون تغییر و تحریف به دست جوانان و آیندگان برسد.

رشیدی با بیان اینکه وظیفه ذاتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان جلوگیری از تحریف دفاع مقدس است، گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، کتب تولیدی حوزه ایثار و شهادت بایستی زیر نظر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان چاپ شوند  و قبل از چاپ نهایی متن کتب بررسی و شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به دانشنامه دفاع مقدس اشاره کرد و متذکر شد: دادگستری لرستان یک نفر را به عنوان رابط دانشنامه به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس معرفی نماید.

در ادامه حجت الاسلام «سعید شهواری» مدیرکل دادگستری استان لرستان ضمن تشکر از سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و همکاران وی، اظهار اشت: ارتباط با خانواده های شهدا، ایثار گران ، جانبازان و آزادگان از اولویت های ما است.

وی قول مساعد دادند که در زمینه جلوگیری از تحریف دفاع مقدس و برخورد با متخلفین و همچنین دانشنامه دفاع مقدس همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها