معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نزاجا:

بهره‌گیری از دانش فناوری اطلاعات در ایجاد امنیت پایدار در اولویت است

امیر سرتیپ دوم شاکری گفت: امروزه بهره‌گیری از دانش فناوری اطلاعات در ایجاد امنیت پایدار با دستیابی به تسلیحات هوشمند و شبکه پذیر در اولویت است.
کد خبر: ۶۰۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ - 14July 2023

امروزه بهره‌گیری از دانش فناوری اطلاعات در ایجاد امنیت پایدار در اولویت قرار داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «ایرج شاکری» معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نزاجا ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن ۲۲ تیرماه، زادروز دانشمند برجسته ایرانی محمد بن موسی خوارزمی و روز فناوری اطلاعات و ارتباطات، ضمن تقدیر از زحمات تمامی همرزمان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح نیروی زمینی ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: امروزه بهره‌گیری از دانش فناوری اطلاعات در ایجاد امنیت پایدار با دستیابی به تسلیحات هوشمند و شبکه پذیر در اولویت است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات، افزود: یکی از مولفه‌های مهم بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، اشراف اطلاعاتی و ارتباطی در اقصی نقاط میهن اسلامی است. نیروی زمینی ارتش نیز در این حوزه به فناوری‌های بسیار مطلوبی دست یافته است و در حال حاضر، با تجهیزات و ابزار اطلاعاتی، اشرافیت کاملی در مرز‌های کشور، برقرار کرده است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نزاجا با بیان این که ۲۲ تیرماه، بهانه‌ای است تا ما قدردان زحمات همرزمان خود باشیم، تصریح کرد: پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موجب شده است تا امروز با نصب تجهیزات به‌روز در مرز‌های کشور، امنیت پایداری را شاهد باشیم و اجازه ندهیم تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کوچک‌ترین تعرضی به خاک میهن اسلامی داشته باشند.

امیر سرتیپ دوم شاکری اضافه کرد: تلاش متخصصان شرکت‌های فناور و مراکز دانشگاهی، فرهنگی و همه آحاد کشور در حوزه فناوری اطلاعات، دست به دست هم داده تا جمهوری اسلامی ایران به قله رفیع پیشرفت و تکنولوژی دست یابد و این موفقیت به ویژه در ارتش، زمینه ساز ظهور حضرت امام زمان (عج) باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار